دانستنی های روز

در این وبلاگ ما تمامی اطلاعات راجع به هر موضوعی که برای شما مفید باشد، را در اختیارتان قرار می دهیم

دانستنی های روز

در این وبلاگ ما تمامی اطلاعات راجع به هر موضوعی که برای شما مفید باشد، را در اختیارتان قرار می دهیم

  • ۰
  • ۰

بازاریابی شبکه ای نوعی فرصت شغلی است که در میان افرادی که به دنبال مشاغل نیمه وقت و انعطاف پذیر هستند بسیار محبوب است. برخی از شناخته شده ترین شرکت ها در آمریکا ، از جمله Avon ، لوازم آرایشی مری کی و Tupperware ، زیر چتر بازاریابی شبکه ای قرار دارند. خیلی ها نمی دانند که نتورک مارکتینگ چیست ، نتورک مارکتینگ پل شما برای موفقیت می باشد.

برنامه های بازاریابی شبکه ای دارای یک سرمایه گذاری کم هزینه هستند - معمولاً فقط چند صد دلار برای خرید کیت نمونه محصول - و امکان فروش مستقیم یک خط تولید به دوستان ، خانواده و سایر تماس های شخصی. بیشتر برنامه های بازاریابی شبکه ای از شرکت کنندگان نیز می خواهند نمایندگان فروش دیگر را جذب کنند. افراد استخدام شده "خط نزولی" یک نماینده هستند و فروش آنها برای افراد بالاتر از آنها در برنامه درآمد کسب می کند.

نتورک مارکتینگ

وقتی شبکه بازاریابی شبکه ای بیش از فروش محصولات یا خدمات شرکت ، غرامت شرکت کنندگان را جبران می کند ، چیزهایی می توانند چسبناک شوند. یک سیستم بازاریابی شبکه ای که بیشترین درآمد آن از طریق جذب نیرو است ممکن است یک طرح هرمی غیرقانونی تلقی شود.

از آنجا که برنامه های بازاریابی شبکه ای معمولاً از مقررات فرصتهای شغلی مستثنی هستند و تحت قوانین حق رای دادن ایالتی و فدرال به عنوان حق رای دادن تعریف نمی شوند ، لازم است قبل از سرمایه گذاری هرگونه هزینه ای ، تحقیقات خود را انجام دهید.

مزایای بازاریابی شبکه‌ای

بازاریابی شبکه‌ای به چند روش می‌تواند به یک شرکت سود برساند:

هزینه تبلیغات ندارد. برای شرکت‌هایی که نوپا دستیابی به مخاطبانشان با روش‌های سنتی و تبلیغات دشوار و پرهزینه است. از آنجا که بازاریابی شبکه‌ای مبتنی بر توصیه‌های شخصی و دهان به دهان است، تقریبا هیچ هزینه تبلیغی نیاز ندارد.

هزینه پایین کارکنان. از آنجا که بیشتر افراد در این فرآیند نمایندگانی هستند که بر اساس کمیسیون فروش کار می‌کنند ، شرکت‌ها می‌توانند پول زیاد پس انداز کنند.

امکان گسترش سریع. بسته به محصول، این امکان وجود دارد که شرکت‌های MLM در مدت زمانی کوتاه به مصرف کنندگان زیادی برسند.

برای موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای نیازمند هسته اصلی تیم بازاریابی هستید. تعدادی از مشاغل نیز در این نوع بازاریابی شکست می‌خورند چرا که فکر می‌کنند فقط افراد زیادی را برای تبلیغ محصول خود باید پیدا کنند. آن‌ها این نکته را در نظر نمی‌گیرند که بیشتر افرادی که از آن‌ها به عنوان نماینده استفاده می‌کنند، برای فروش حرفه‌ای آموزش ندیده‌اند. این اغلب می‌تواند به نتایج ضعیفی منجر شود، بنابراین مهم است که یک تیم فروش و بازاریابی خوب داشته باشید تا به کلیه نمایندگان آموزش دهد که چگونه محصولات یا خدمات را به درستی بفروشند.

نتورک مارکتینگ

از آن‌جا که زیرشاخه‌ها به احتمال زیاد فروشنده حرفه‌ای نیستند، حداقل باید مهارت‌های ارتباطی خوبی داشته باشند. علاوه بر این، مشاغل باید سعی کنند افرادی را پیدا کنند که نسبت به محصولاتشان هیجان زده هستند.

این نوع افراد به راحتی سفیران برند خواهند شد و اسم شرکت را به خوبی پخش می‌کنند. با علی مقدم همراه باشید تا از آموزش های مفید آن بهره ببرید و بتوانید جوابهای عالی برای سوال نتورک مارکتینگ چیست پیدا نمایید.

شرکت‌های مدرن که از روش‌های بازاریابی شبکه‌ای استفاده می‌کنند ، معمولاً برای افزایش فروش روی فناوری‌های اینترنتی اعمال می‌شوند.

 

  • ۹۹/۱۰/۰۹
  • digital doorlock

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی