دانستنی های روز

در این وبلاگ ما تمامی اطلاعات راجع به هر موضوعی که برای شما مفید باشد، را در اختیارتان قرار می دهیم

دانستنی های روز

در این وبلاگ ما تمامی اطلاعات راجع به هر موضوعی که برای شما مفید باشد، را در اختیارتان قرار می دهیم

۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یکی از دغدغه های مهم ما وقتی به مسافرت میرویم قفل کردن در است. افراد معمولا میترسند که برای چند روز خانه خود را رها کنند چون نگرانند دزد به خانه شان بیاید. کیفیت و جنس قفل، بهترین راه حل برای حل این مشکل است. شما باید از قفلی استفاده کنید که هم وابستگی شما را به کلیدهای مکانیکی کم بکند هم اینکه مطمئن باشید کسی نمیتواند به ساختار قفل نفوذ کند.

انواع قفل دیجیتال

  • کارتی

  • کنترل از راه دور با اثر انگشت و موبایل

  • کلید تگی

  • قفل لمسی 

مزایای قفل دیجیتال

  1. بدنه و ساختار قوی: موادی که در قفل دیجیتال استفاده شده باعث شده که در شرایط مختلف جنس و مقاومت آن تغییری نکند.

  2. سیستم ضد سرقت: این سیستم به گونه ای طراحی شده که اگر کسی به قصد دزدی آمده باشد و چندبار رمز را اشتباه بزند به صورت خودکار هشدارش به صدا در می آید.

خرید قفل دیجیتال

  1. قفل کودک: دیگر لازم نیست نگران بیرون رفتن کودکتان باشید. با قفل دیجیتال میتوانید از خطراتی که برای کودک شما به وجود بیاید جلوگیری کنید.

  2. قفل خودکار: دیگر لازم نیست موقع بیرون رفتن نگران باشید که در خانه را بسته اید یا نه. قفل دیجیتال به صورت خودکار چند لحظه بعد از بسته شدن در در را قفل میکند.

  3. سیستم اعلام حریق: وقتی آتش سوزی در خانه اتفاق بیوفتد سنسورهای این سیستم به شما اطلاع میدهند و در هم به صورت اتوماتیک باز میشود.

  4. ضد شوک: وقتی قفل دیجیتال شوک یا ولتاژی بالاتر از حد معمول را دریافت کند به طور خودکار از کار می افتد و سپس هشدار آن به صدا درمی آید.

 

اگر امنیت وسایل و افراد خانواده تان برایتان اهمیت دارد میتوانید به سایت قفل دیجیتال مراجعه کنید و با خرید آن از مزایایی که در این مقاله به آن اشاره کردیم بهره ببرید.

 

  • digital doorlock
  • ۰
  • ۰

ریمل را همه بانوان می شناسند و عاشق آن هستند. چرا که با تاثیر شگفت انگیز آن روی چشم و آرایش آشنایی دارند. ریمل می تواند مژه ها را بلند، حالت دار و حجیم کند و تاثیر و جذابیت چشم را به شدت افزایش دهد. اما در هنگام خرید ریمل باید به چه نکاتی توجه کنیم تا بتوانیم بالاترین میزان تاثیرگذاری و نتیجه را از ریمل انتظار داشته باشیم؟

در این مقاله روبی سان تصمیم دارد نکات مهم در انتخاب و خرید ریمل را مطرح کند تا بتوانید خریدی بهتر و متناسب داشته باشید.

 

خرید ریمل را بر اساس ویژگی مژه هایتان انجام دهید.

ریمل مدل های مختلفی دارد که هر کدام یک تاثیر متفاوتی رو چشم می گذارد. برای اینکه بتوانید نتیجه درستی از ریمل را داشته باشید باید هنگام خرید ریمل دقت کنید که آن را برای مژه های خود خریداری نمایید.

مژه های شما جزء کدام دسته بندی قرار میگیرد؟

خرید ریمل اصل

مژه های کوتاه؟

مژه های نازک و کم حجم؟

مژه های بی حالت و صاف؟

خبر خوش این است که اگر بتوانید خرید ریمل را به درستی انجام دهید تا این نواقص پوشیده می شود و به شما همان چشمی را تحویل می دهد که انتظارش را داشتید.

اگر شما خانمی با مژه ها نازک و کم حجم هستید توصیه میکنیم که حتما خرید ریمل حجم دهنده را در برنامه خود قرار دهید. ریمل حجم دهنده دارای میزان زیادی خرده مژه است. این خرده مژه ها به تارهای نازک مژه شما می چسبد و آن ها را حجیم تر نشان می دهد. برس آن را هنگام خرید ریمل بررسی کنید. این برس باید درشت تر باشد تا بتواند مایع بیشتری از ریمل را روی مژه ها قرار دهد. 

اگر دقت کرده باشید برس ریمل حجم دهنده دارای مویچه های ریز فراوانی است تا بتواند تمام مژه ها شما را که نازک و ریز هستند را کاور کند.

اگر شما جزء خانم هایی هستید که دارای مژه های صاف و بی حالت هستید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از ریمل حالت دهنده استفاده کنید. این ریمل می تواند به مژه های شما خاصیت فر شدن موقت بدهد و چشم هایتان را زیباتر کند. برای افزایش تاثیر حالت دهندگی ریمل بهتر است در کنار ریمل از فر مژه هم استفاده کنید.

و در آخر اگر شما خانمی با مژه های کوتاه هستید باید هنگام خرید ریمل دقت کنید نوعی را انتخاب کنید تا بتواند مژه های شما را بلند کند. برس این نوع ریمل بلند است و شانه های دانه دانه ای دارد. این برس شانه مانند است تا بتواند لا به لای تارهای مژه قرار بگیرد و آن ها را بلند کند.

علاوه بر اینکه هنگام خرید به نوع مژه هایتان دقت می کنید خاطرتان باشد که اصالت کالا را نیز مورد توجه قرار دهید. سعی کنید خرید ریمل را از برندهای معتبر مانند روبی سان انجام دهید. ریمل اگر فیک و تقلبی باشد علاوه بر مژه می تواند به چشم هایتان نیز آسیب شدیدی وارد کند. 

خرید ریمل اورجینال

خارش و سوزش؛ قرمزی و التهاب چشم، حساسیت به نور خورشید، ریزش مژه ها و کوتاه شدن آن ها نشانه هایی است که شما خرید ریمل را به درستی انجام ندادید و الان چشم هایتان به آن ماده آرایشی حساسیت نشان داده است.

 

خرید ریمل اصل علاوه بر زیبایی منحصر به فرد و خاصی که چشم ها می بخشد می تواند سلامتی چشم هایتان را نیز تضمین کند. اگر هنگام خرید ریمل با قیمت بسیار پایینی مواجه شدید به اصل بودن آن وسیله آرایشی شک کنید. ریمل اصل کمی گران است و دارای قیمت بالاتری می باشد. اما این آرامش خیال را برایتان فراهم می کند که ریمل نمی تواند به چشم هایتان آسیب بزند.

برای خرید ریمل اصل و استاندارد می توانید به سایت روبی سان مراجعه نمایید.

  • digital doorlock
  • ۰
  • ۰

پرکاربردترین و پرمصرف ترین ابزار آرایشی در بین خانم ها رژ لب است و در طول روز ممکن است چند بار از آن استفاده کنند. . رژ لب لب های شما را جذاب تر، برجسته تر و باعث ایجاد توازن در آرایش صورت می شود. آرایش بدون رژ لب کاملا بی روح و خسته به نظر می آید. شما تفاوت صورت خود را قبل و بعد از زدن رژ لب در نظر بگیرید متوجه تاثیر رژ لب خواهید شد. 

در خرید رژ لب کمی بیشتر دقت کنید تا بتوانید بیشترین میزان تاثیرگذاری را از آن انتظار داشته باشید. در این مقاله می خواهیم راهنمایی ایجاد کنیم که شما براساس رنگ موهایتان رنگ رژ لبتان را انتخاب کنید.

خرید رژ لب

رنگ مو و خرید رژ لب

یکی از معیارهایی که برای انتخاب رژ لب می توان از آن کمک بگیرید تا رنگ رژ لب روی صورت شما بنشینند و لب های شما را جذاب تر نشان دهد و به طرز عجیبی تاثیرگذار است، رنگ موی شماست.

در انتخاب و خرید رژ لب رنگ مو را در کنار رنگ پوست و تنالیته آن انتخاب نمایید.

اگر شما دارای موهای بلوند و روشن هستید و پوست روشن دارید بهتر است خرید رژ لب را در طیف رنگی صورتی روشن و قرمز انجام دهید تا به جذابیت شما اضافه شود

اگر شما خانمی با موهای شما روشن هستید اما پوستی تیره و سبزه دارید از رنگ هایی استفاده کنید که جذابیت شما را دو چندان کند. خرید رژ لب رنگ صورتی گرم، کاراملی و هلویی به شدت در چهره شما تاثیر گذار خواهد بود.

اگر شما خانمی با موهای تان تیره مانند مشکی هستید اما پوستی روشن دارید بهترین پیشنهاد برای انتخاب رنگ و خرید رژ لب شما آلبالویی و قرمز روشن است. این رنگ را امتحان کنید و  معجزه آن را ببینید. با این رنگ ها می توانید شیک ترین خانم یک جمع باشید.

موی تیره با پوستی سبزه دارید؟ بهترین رنگ رژ لب شما باید در طیف قهوه ای و خاکی باشد.

شما می توانید از هر رنگی در خرید رژ لبتان و  آرایش لب هایتان استفاده کنید اما پیشنهادات بالا برای دلنشین تر شدن چهره شما می باشد.

اگر قرار باشد شما خرید رژ لب را براساس رنگ مو انجام دهید با هر بار تعویض رنگ مو باید یک رژ لب جدید خریداری کنید و این مستلزم هزینه زیادی است. اما یکی از بهترین سرگرمی که خانم ها این است که چند رژ لب را با هم ترکیب می کنند تا به یک رنگ خاص و ویژه مخصوص خود برسند و دیگر خرید رژ لب جدید را انجام نمی دهند.

در این ترکیب کردن رنگ ها به فاکتور رنگ مو و رنگ پوست صورتتان دقت کنید تا رنگ حاصل این زیبایی شما را به رخ همگی بکشد و مناسب رنگ مو و رنگ پوستتان هم باشد.

خرید رژ لب

انتخاب درست رنگ و خرید رژ لب می تواند شما را خانمی باکلاس و شیک نشان دهد و برعکس استفاده از رنگ رژ لبی که مناسب چهره شما نیست از قدرت تاثیرگذاری چهره و زیبایی شما کم می کند. 

می توانید قبل از خرید رژ لب به سایت های مختلف برندهای آرایشی مراجعه کنید و طیف رنگی رژ لب های موجود را ببینید.

 یکی از برندهایی که رژ لب های آن دارای کیفیت بالا و طیف گسترده رنگی است روبی سان است. می توانید به سایت آن مراجعه کنید و رژ لب مناسب خود که به چهره شما می آید را انتخاب کنید.

خرید رژ لب از روبی سان این آرامش خیال را برای شما فراهم می کند که کالایی که به لب هایتان می زنید اصل است و در کنار زیبایی سلامت لب هایتان را نیز تضمین می کند.





 

  • digital doorlock
  • ۰
  • ۰

آزمون یکی از عناصر فرآیند آموزش است. دانش آموزان در مراحل مختلف در یک سال تحصیلی مورد آزمون قرار می گیرند. مهم ترین آزمون های سال، آزمون های نهایی و آزمون های میان ترم است اما آزمون های کوچکتر در فواصل زمانی کوتاه تر نیز در بیشتر مدارس گرفته می شود.

هدف از گرفتن آزمون، سنجیدن میزان تسلط دانش آموز به مطالب درسی و رتبه بندی و نمره دهی است اما اهداف دیگری نیز برای گرفتن یک آزمون وجود دارد. آزمون می تواند باعث رشد و پیشرفت محصلین و روشن شدن اشتباه ها و ضعف های آنان باشد. بنابراین آزمون دهی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. برای آمادگی در آزمون کارهای مختلفی نیاز است. انجام فعالیت هایی مانند مطالعه منظم، حل کردن نمونه سوال، مباحثه و فعالیت گروهی و سوال پرسیدن از معلم می تواند آمادگی دانش آموز را برای امتحان افزایش دهد.

نمونه سوال

اهمیت حل کردن نمونه سوال

نمونه سوال ها سرمایه ای ارزشمند برای معلم و دانش آموز هستند. نمونه سوال ها از جنبه های مختلف یک موضوع درسی را مورد آزمون قرار می دهند. برخی از وجوه یک موضوع تنها در صورتی که مورد سوال قرار گیرند مشخص می شوند. با حل کردن نمونه سوال می توان به این وجوه جدید موضوع درس پی برد. علاوه بر آن پاسخ دادن به یک سوال، تسلط فرد را به موضوع سوال افزایش می دهد و باعث می شود فرد به دنبال پاسخ برود و در صورتی که از جواب دادن به سوال ناتوان بوده، آگاهی خود را افزایش دهد.

نمونه سوال در کنار موضوع درس جزو یکی از ابزارهای آموزشی است. حل کردن نمونه سوال، درس را در ذهن دانش آموز جا می اندازد و تثبیت می کند. همچنین آمادگی او را برای آزمون و کسب نمره ی مناسب افزایش می دهد.

بانک نمونه سوال

بانک نمونه سوال

یکی از ابزارهایی که برای فرآیند آموزش بسیار کاربردی است، بانک نمونه سوال است. همانطور که گفتیم اهمیت نمونه سوال در آموزش بسیار بالاست. اما برای دسترسی به نمونه سوالات مناسب به تعداد کافی باید چه کار کرد؟ شاید خود معلمان بتوانند تعدادی نمونه سوال از مطالب درسی استخراج کنند اما این کار بسیار زمان بر و خسته کننده است و هیچ وقت نمی توان تعداد کافی از نمونه سوالات را طرح کرد. به جای این کار می توان از تجربه و زحمت دیگر افراد به طور مشترک استفاده کرد.

بانک نمونه سوال، مخزنی از انواع سوالات است که توسط افراد و موسسات مختلف طرح شده است. داخل این بانک انواع سوالات اعم از سوالات پرتکرار، سوالات آزمون های سراسری، سوالات آزمون های اختصاصی موسسات آموزشی و ... کنار هم گردآوری شده اند. کاربرد بانک نمونه سوال این است که به جای طرح کردن سوال جدید یا گشتن در منابع پراکنده برای یافتن سوال می توان به راحتی سوالات مورد نیاز را اخذ کرد و در تمرین ها و امتحان ها استفاده کرد.

از آنجایی که آزمون های مشهور مانند آزمون سراسری، سوالاتی در خود دارند که چندین بار تکرار شده و تنها شکل ظاهری آن ها عوض شده، بانک سوال این سوالات پرتکرار را یکجا جمع می کند و در اختیار قرار می دهد. این سوالات پرتکرار در چند قالب و فرمت تکرار شونده هستند. حل کردن چندین سوال از این قالب ها باعث می شود تسلط کامل بر این موضوع و قالب حاصل شود.

 

  • digital doorlock
  • ۰
  • ۰

 

 

تجهیزات امنیتی و در صدر آن ها قفل همواره نیاز به بروزرسانی دارند تا در برابر سارقین احتمالی قویتر مقاومت کنند. قفل الکترونیکی با وجود سنسورهای پیشرفته ای مثل سنسور اثر انگشت توانسته سطح جدیدی از امنیت را به رخ بکشد. شاید این تجهیزات در ظاهر لوکس و شکننده به نظر برسد ولی سامانه ضد شوکی که روی قفل اثر انگشتی سامسونگ سوار کرده اند قادر است تا در صورت ضربه از سیستم را از کار انداخته و به طور کلی مانع از باز شدن قفل شود. می خواهیم دلایل تولید قفل اثر انگشتی سامسونگ و تغییراتی که در امنیت ما به وجود می آورد را بررسی کنیم و یک مدل پرفروش از قفل اثر انگشتی سامسونگ را به شما معرفی کنیم.

قفل اثر انگشتی سامسونگ

چرا سامسونگ برای تولید قفل اثر انگشتی اقدام کرد؟

شرکت سامسونگ الکتریک قادر است تمام تکنولوژی های پیشرفته ی الکتریکی را پیاده سازی کند. بخش بازاریابی این شرکت پیوسته بازار را از لحاظ جهت گیری و نیاز بررسی می کند. وقتی کارشناسان سامسونگ متوجه شدند که آینده قفل و سیستم های امنیتی بدون شک متعلق به قفل های دیجیتال خواهد بود، به این عرصه ورود کردند تا در زمان اوج به عنوان یک فروشنده ی مطرح حضور مثمر ثمری داشته باشند. قفل اثر انگشتی سامسونگ نمونه ی ارتقا یافته ی این قفل های دیجیتال است که در ابتدا به صورت قفل های رمزی وجود داشتند.

قفل اثر انگشتی سامسونگ چه تغییراتی در امنیت ایجاد کند

اثر انگشت به عنوان یک خصوصیت بیومتریک مثل عنبیه چشم می تواند هویت افراد را از هم متمایز کند. قفل اثر انگشتی سامسونگ با بهره گیری از این بیومتریک امکان کپی کردن و سرقت کلید را از بین برده است. قفل اثر انگشتی سامسونگ همچنین می تواند در کنار اثر انگشت از رمز یا کارت هم استفاده کند. بر اساس مدلی که انتخاب می کنید تعداد اثر انگشتی که می توانید در حافظه ی دستگاه ثبت کنید، تفاوت می کند؛ پس لازم نیست نگران تعداد اثر انگشت ورودی باشید.

قفل اثر انگشتی سامسونگ مدل shs-h700

یک مدل پرفروش از قفل اثر انگشتی سامسونگ

قفل سامسونگ مدل SHS-H700 یکی از پرفروش ترین های این شرکت است. این قفل اثر انگشتی و رمزی می تواند با استفاده از صفحه کلید یک رمز چهار تا دوازده رقمی از شما دریافت کند، صد اثر انگشت در حافظه داشته باشد، یک کلید مکانیکی دارد و سیستم قفل کودک و سیستم بی صدا دارد. شما می توانید زمان هایی که قصد خروج همگانی و طولانی مدت از منزل دارید به قفل اثر انگشتی سامسونگ اعلام کرده تا رفتار و گزارشات دقیق تری به شما بدهد. این قفل اثر انگشتی مجهز به سیستم اعلام حریق برای شناسایی دمای نامتعارف است که خیال شما را بابت امکان وقوع آتش سوزی هم راحت می کند. این قفل تنها سیصد و هفتاد دلار قیمت دارد، که آن را در زمره ی قفل های اثر انگشتی اقتصادی قرار می دهد. شرکت سامسونگ لاک به آدرس samsunglock.support فروشنده ی انواع قفل دیجیتال اثر انگشتی سامسونگ و برندهای دیگر و همچنین ارائه دهنده ی بهترین و گسترده ترین تعمیرات و خدمات قفل اثر انگشتی سامسونگ در کشور، برای استفاده از قفل سامسونگ همراه شما خواهد بود.

  • digital doorlock
  • ۰
  • ۰

خرید لوازم آرایشی از بهترین لذتهای دنیا برای خانم های محسوب می شود. اما در کنار این لذت بردن کار دشواری را نیز انجام می دهند. در بین این بندهای موجود در بازار کدام را انتخاب کنند؟ و مثلا برای رژ لب طیف وسیعی از رنگ وجود دارد کدام را انتخاب کنند که روی پوستشان بنشیند و با آن همخوانی داشته باشد؟

اما در خرید رژ لب دقت کنید که اگر رنگی که انتخاب می کنید با تناژ پوستتان هم خوانی داشته باشد قطعا رنگ رژ لب به صورتتان می آید.

به مچ دستتان نگاه کنید. اگر رگ های دستتان بنفش یا آبی بود یعنی تناژ پوستتان سرد است. اگر رنگ رگ های مچ دستتان سبز بود نشان دهنده این است که تناژ پوستتان گرم است و حالا اگر شما دارای تناژ گرم هستید اگر رژ لب را از بین رنگهایی انتخاب کنید که دارای رنگ های گرم مثل قرمز، صورتی و نارنجی است قطعا به صورتتان می آید. 

رژ لب

زمانی که بین تناژ پوست و آرایش هماهنگی وجود داشته باشد زیبایی شما بیشتر خودش را نشان می دهد.

رژ لب را خانم ها در طول روز ممکن است چند بار از آن استفاده کنند پس پیشنهاد میکنیم این وسیله آرایشی را بر اساس پوستتان انتخاب کنید تا زیبایی شما در طول روز حفظ شود. اگر دارای پوستی سبزه و برنزه هستید در این مقاله همراه ما باشید تا بهترین رنگ های رژ لب که برازنده شما است را معرفی کنیم.

بهترین رنگ رژ لب برای پوست سبزه کدام است؟

وقتی پوست صورتتان سبزه است یعنی در تناژ گرم قرار دارد و بهتر است از رژ لب هایی در این طیف رنگ انتخاب کنید. رژ لب هایی که دارای رنگ های قرمز، نارنجی، صورتی و بنفش هستند بهترین گزینه های انتخابی شما می توانند باشد. استفاده از این رنگ ها باعث می شود رنگ لب هایتان صورتتان را باز میکند، شادابی و طراوت می بخشد.

رژ لب

اما خود پوست سبزه هم دارای طیف است. از سبزه روشن تا تیره و رو به شکلاتی در دسته سبزه قرار می گیرد.

اگر دارای پوستی به رنگ سبزه متوسط هستید رژ لب خود را از بین نارنجی، قرمز و بنفش انتخاب کنید تا صورتتان و آرایشش تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد. رژ لب صورتی برای خانم هایی که پوست سبزه تیره دارند بهترین انتخاب است. اما اگر شما هم جزء خانم هایی با پوست برنزه هستید یک رژ لب هلویی یا مرجانی می تواند زیبایی شما و درخشش پوستتان را بسیار شیک و فوق العاده جلوه دهد. 



 

رژ لب

رژ لبی که صورت شما را تیره تر می کند انتخاب نکنید. رنگ رژ لب هایی مانند قهوه ای، بژ و خاکی می تواند زیبایی صورت شما را کاهش دهند.

در کنار اینکه شما رنگ رژ را بر اساس پوست سبزه تان انتخاب می کنید اگر یک معیار دیگر هم در نظر بگیرید می توانید یک آرایش حرفه ای را روی صورتتان داشته باشید و آن هم رنگ موهایتان است.

اگر شما پوستی سبزه با موهای مشکی دارید بدون شک رنگ قرمز را انتخاب کنید. این رنگ زیبایی و جذابیت شما را دو چندان می کند و نگاه اطرافیان را به سمت خود جذب خواهید کرد. فقط به خاطر داشته باشید قرمز هم طیف رنگ دارد. قرمزی را انتخاب کنید که از پوستتان تیره تر نباشد.

و اما اگر شما پوستی تیره اما موهایی بلوند دارید پیشنهاد ما به شما رژ لب هلویی است. این رنگ در کنار درخشش موهای طلایی تان به صورتتان هم درخشش می بخشد. در ضمن می توانید برای زمانی که آرایش لایت و ملایم انجام می دهید یک برق لب بزنید. این کار زیبایی چهره شما را به طور معجزه آسایی افزایش می دهد.

برای رژ لب حتما از برندهای معتبر استفاده کنید تا سلامت لب های خود را فدای زیبایی آن نکنید. برند روبی سان دارای تنوع رنگی بالایی است که می توانید متناسب با چهره خود رژ لب مناسب و با کیفیتی خریداری کنید.





 

  • digital doorlock