دانستنی های روز

در این وبلاگ ما تمامی اطلاعات راجع به هر موضوعی که برای شما مفید باشد، را در اختیارتان قرار می دهیم

دانستنی های روز

در این وبلاگ ما تمامی اطلاعات راجع به هر موضوعی که برای شما مفید باشد، را در اختیارتان قرار می دهیم

  • ۰
  • ۰

 

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که در کنار زیبایی و جذابیت در معماری ساختمان به امنیت و راحتی نیز فکر میکنید توصیه میکنم این مطلب را همراه ما بخوانید. قفل دیجیتال جایگزینی است که این ویژگی ها و موارد زیادی را برای شما فراهم میکند. این قفل امکان کنترل و رصد 24 ساعته در کل روزهای هفته از خانه یا محل کار را برای شما ممکن میکند. با این وسیله شما می توانید دسترسی به هر دربی را که بخواهید محدود کنید و یا تمام رفت و آمدها زیر نظر شما انجام شود. قفل دیجیتال روشی ساده و مقرون به صرفه برای امنیت و آرامش شما خواهد بود.

قفل دیجیتال

عصر دیجیتال، قفل های به روز

ما هم اکنون در عصر دیجیتال زندگی میکنیم. بدون شک، قفل دیجیتال درب ها در آینده ای نه چندان دور قلب تپنده قفل درب های ورودی خواهند بود. همه ما در حال تغییرات گوشی تلفن، تلویزیون خود و هزاران وسیله دیگر هستیم. چرا یک قفل دیجیتال به صرفه با امنیت و راحتی فوق العاده را با قیمت مناسب برای درب ورودی منزل یا محل کار خود نداشته باشیم؟

قفل دیجیتال در واقع حالت پیشرفته کار قفل های مکانیکی را انجام میدهند. این قفل از روش های پیشرفته برای کنترل ورود و خروج استفاده میکند. بعد از وارد کردن پارامترهای ورودی قفل اطلاعات را رمزگذاری میکند. پس از آن با ورود اطلاعات درست، هویت شخص مورد بررسی قرار میگیرد و اجازه دسترسی به او داده میشود. در غیر این صورت آلارم نفوذ غیر مجاز یا اطلاع رسانی از طریقی که قبلا انتخاب کرده اید انجام میشود و برای دقایقی قفل از کار می افتد.  با استفاده از قفل الکترونیکی در کنار امنیت بالا، نگرانی باز ماندن درب ورودی در هنگام ترک خانه را نخواهید داشت و نیاز به همراه داشتن یک کلید مکانیکی را نخواهید داشت. شاید نصب و راه اندازی سریع این قفل های دیجیتال شما را تا همینجا تشویق به داشتن آن کرده باشد.

 

قفل دیجیتال ارزان

انواع روش های دسترسی به قفل دیجیتال

روش های دسترسی به قفل دیجیتال درب منزل شما بسته به نیاز و تقاضای شما متفاوت خواهد بود. چند مورد از روشهای دسترسی این قفل ها عبارتند از:

  • دستورات صوتی: شما می توانید از طریق برخی سیستم های هوشمند اقدام به باز و بستن درب نمایید.
  • کنترل اینترنتی و بلوتوثی: با این امکان از هر مکانی که دوست داشته باشید با در دست گرفتن گوشی تلفن همراه خود می توانید به سادگی قفل درب را کنترل کنید و ثبت ورود و خروج را داشته باشید.
  • کارت های RFID: به جای داشتن چندین کلید کوچک و بزرگ در جیب شما به راحتی می توانید با داشتن یک کارت رمزدار به چندین قفل که دسترسی آنها به کارت شما داده شده است، دسترسی داشته باشید.
  • رمز امنیتی عددی: با تعریف انواع مختلف رمزهای مادر یا یکبار مصرف می توانید با یک عدد به قفل دیجیتال خود دسترسی داشته باشید.
  • روش های بیومتریک: اثر انگشت، اسکن عنبیه یا چهره از یکی از امن ترین روش های دسترسی به قفل های دیجیتال است. مزیت این روش نسبت به روش های قبل راحتی و امنیت بالاتر از به خاطر سپردن یک رمز چند رقمی و یا همراه داشتن یک کارت میباشد.

نصب قفل دیجیتال برای کسی که در کنار به روز بودن، امنیت، راحتی و آرامش را همیشه مد نظر دارد، نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود. اگر نمی خواهید یکی از اعضای خانواده پشت درب منتظر بماند یا کسی به راحتی نتواند درب را علیرغم میل باز کند، قفل دیجیتال یک انتخاب هوشمندانه خواهد بود. قفل دیجیتال خود را نصب کنید، یکی از روش های کنترل و ثبت مورد علاقه خود را انتخاب کنید و از هرجایی که هستید، دستگیره درب در دستان خود شما خواهد بود.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی