دانستنی های روز

در این وبلاگ ما تمامی اطلاعات راجع به هر موضوعی که برای شما مفید باشد، را در اختیارتان قرار می دهیم

دانستنی های روز

در این وبلاگ ما تمامی اطلاعات راجع به هر موضوعی که برای شما مفید باشد، را در اختیارتان قرار می دهیم

  • ۰
  • ۰

طی افزایش قیمت ارز و گرانی در پی آن، قدرت خرید بسیاری از مصرف‌کنندگان کاهش داشته است و همه سعی در کم کردن هر چه بیشتر هزینه‌های خود دارند. به همین علت، قیمت کرکره برقی از مهم‌ترین مسائل مطرح برای متقاضیان خریداری و نصب این تجهیزات است.

قیمت کرکره برقی در مرحله‌ی اول بیش از هر چیز، از ابعاد چارچوب هدف تأثیر می‌پذیرد. معمولا در ابعاد کوچک به خاطر مصرف کمتر تیغه و سبکی کرکره، قیمت موتور کرکره برقی انتخابی تعیین‌کننده‌ی نهایی قیمت شما خواهد بود. در حالی که در ابعاد بزرگ‎تر، نوع تیغه‌ها هستند که به بزرگ‌ترین عامل هزینه‌ساز تبدیل می‌شوند.

در مورد انواع محرکه‌ای که از طرف فروشندگان به شما پیشنهاد می‌شود، سه نوع توبلار، ساید و سنترال رایج‌ترین هستند. اکثراً کاربرد از یکی به جای دیگری امکان‌پذیر نیست.

قیمت کرکره برقی

 

موتور های کرکره برقی برای مصارف تجاری صنعتی معمولا در دو نوع توبولار و ساید در بازار عرضه می‌شوند. گذشته از موتورهای سنترال که که منسوخ گشته‌اند، موتورهای توبلار احتمالا بهترین انتخاب برای شما برای کرکره‌های کوچک تا کمتر از چهار متر هستند که از رشد هزینه‌های بالای قیمت کرکه برقی نیز جلوگیری می‌کنند. 

این موتورها برای کرکره برقی‌های کوچک مثل پنجره و بالکن مناسب دارد. طول عمر بالا، فیچرهای برق اضطراری و زیبایی و هزینه‌ی معقول قیمت موتور کرکره برقی، از ویژگی‌هایی است که باعث به کف آوردن این جایگاه برای توبلار شده است.

توصیه می‌شود اگر قصد استفاده‌ی زیاد از کرکره را ندارید یا وزن کلی کرکره‌ی شما زیاد نیست، برای صرفه‌جویی در هزینه‌ی قیمت کرکره برقی از موتورهای چینی استفاده کنید. توجه کنید که برخی مدل‌های چینی ممکن است تحت لیسانس برند‌های ایتالیایی یا آلمانی عرضه شده باشند که این امر همان طور که نشانگر عملکرد و بهره‌وری بلاتر آن‌ها است، باعث افزایش هزینه‌های اولیه‌ی شما نیز می‌گردد. نتیجه قیمت موتور کرکره برقی اروپایی تقریباً 10 برابر گران‌تر از یک موتور ساید چینی است.

همچنین محرکه‌های توبلار به دو دسته سبک و سنگین تقسیم می‌شوند. واضح است توان توبلار سبک که قدرتی از حدود سی تا صد و چهل نیوتن و قطر لوله هشت سانتی‌متر را دارا می‌باشد با مدل صنعتی که توانایی لیفتی بالغ بر صد و چهل الی سیصد نیوتون را دارد و نیازمند نصب شفت 11 است قابل مقایسه نیست. بدیهی است که این توانایی‌ها در تعیین نرخ قیمت موتور کرکره برقی دخیل‌اند.

دیگر عامل تاثیرگذار در قیمت موتور کرکره برقی قدرت گشتاور آن است. کاربردهای صنعتی با توجه به رسته‌، طیفی از احتیاجات را در بر دارد که نیازمند کرکره‌های مختلفی است.

قیمت موتور کرکره برقی

 

موتورهای ساید برای این منظور طراحی شده‌اند. اشغال فضا و مصرف بالای انرژی از نقاط ضعف و آلودگی صدای کمینه، امنیت، قابلیت تعمیرپذیری و قدرت بالاتر موتور که مناسب کرکره‌های بزرگ هستند، از مزایای این نوع موتورهاست.

دیگر مؤلفه در قیمت کرکره برقی نوع تیغه‌ها خصوصاً در ابعاد چهارچوب بزرگ است.

با وجود تنوع در تیغه‌های تولیدی داخل کشور، این محصولات را به سه دسته‌ی کلی تقسیم می‌کنیم. تیغه‌های پلی‌کربنات- رول گیتر، آلومینیومی و فولادی گاوانیزه.

پلی‌کرنات از انواع لوکس محسوب شده و برای حفاظت سطح بالا از مبادی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تیغه‌های آلومینیومی محبوب‌ترین نوع برای کرکره برقی است که با وزن و هزینه‌ی کمتر در مقابل انواع دیگر، می‌توانند به خوبی نفوذناپذیری ملک شما را تضمین کنند. با استفاده از تیغه‌های پانچ هر دو عامل فوق بهبود خواهند یافت.

کرکره‌های فولادی برای حداقل نمودن قیمت کرکره برقی انتخاب می‌شوند. این نوع حداقل بهره‌وری و عمر را دارند.

بنابراین:

قیمت کرکره = قیمت تیغه کرکره برقی+ قیمت موتور کرکره برقی + قیمت شفت + هزینه نصب و آهنکشی + هزینه آهن + کرایه حمل تا پروژه

 

  • ۹۹/۱۲/۰۳
  • digital doorlock

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی