دانستنی های روز

در این وبلاگ ما تمامی اطلاعات راجع به هر موضوعی که برای شما مفید باشد، را در اختیارتان قرار می دهیم

دانستنی های روز

در این وبلاگ ما تمامی اطلاعات راجع به هر موضوعی که برای شما مفید باشد، را در اختیارتان قرار می دهیم

۹ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

عمل زیبایی بینی یکی از محبوب ترین جراحی‌ها می‌باشد و هر ساله افراد زیادی به عمل بینی روی می‌آورند تا در اجتماع جذاب تر جلوه کنند. عمل زیبایی بینی این امکان را فراهم کرده است که به چهره دلخواه و زیبایی که مورد نظرتان است، برسید و دیگر مانند گذشته نیست که نتوان عیوب چهره را بر طرف کرد و تنها راه زیباتر شدن استفاده از لوازم آرایشی باشد. بعضاً افرادی هستند که با عمل زیبایی بینی مخالفت می‌کنند و معتقدند که این روش بر سلامتی اثر منفی می‌گذارد و فایده‌ای جز ظاهر زیبا ندارد. در صورتی که اکنون با پیشرفت‌های تکنولوژی دیگر بدون آسیب وارد کردن به سلامتی فرد چهره ی او زیباتر می شود. از طرفی عمل زیبایی بینی مزایای دارد که در ادامه با ان آشنا می‌شویم.

نتیجه عمل زیبایی بینی

مزایای عمل زیبایی بینی

جراحی زیبایی فقط جنیه زیبایی ندارد بلکه ضمن عمل با برطرف نمودن عیوب ساختاری، مشکلات سلامتی هم برطرف می‌شود که در ادامه با آن ها آشنا می‌شویم.

برطرف کردن مشکلات تنفسی

اگر بینی در اثر حادثه یا سانحه ضربه بخورد یا به آن فشار وارد شود ممکن است دچار شکستگی و انحراف شود. این انحراف شاید در ابتدا و در کوتاه مدت، مشکلی به وجود نیارد اما به مرور زمان انحراف عمیق‌تر می‌شود و در ساختار بینی ناهماهنگی ایجاد می‌کند. این اختلالات در تنفس مشکل‌زا خواهند شد. جالب است بدانید که انحراف بینی لزوماً از ظاهر مشخص نمی‌شود یعنی ممکن است بینی صاف به نظر بیاید در حالی که ساختار استخوانی زیر آن انحراف دارد.

علاوه بر آن افرادی هستند که از پلیپ رنج می‌برند و یک شب خواب با تنفس راحت را آرزو می‌کنند. حین جراحی، تمامی این مشکلات برطرف می‌شود و پزشک جراح تمام تلاش خود را می‌کند تا بینی سالم و بی نقص تحویل بیمار دهد. در واقع امروزه این امکان فراهم شده که در یک جراحی هم نقایص بینی برطرف شود و هم تغییرات مربوط به زیبایی اعمال شود.

مزایای عمل زیبایی بینی

برطرف کردن نقص‌های ظاهری

بعضی بینی‌ها در اثر شکستگی قوزدار می‌شوند البته بینی خیلی از افراد به صورت مادرزادی قوز دارد. در روش جراحی بسته یا باز (هیچ فرقی ندارد) جراح، با تراشیدن برآمدگی این مشکل را بر طرف می‌کند و شما می‌توانید با شوق در آینه به صاف بودن بینی خود بنازید.

نامتقارن بودن سوراخ‌های بینی یا بزرگ بودن آن‌ها، جلوه زیبای بینی را خدشه دار می‌کند.  خوشبختانه در عمل زیبایی بینی این عیوب به راحتی قابل رفع می‌باشد که اتفاقاً یکی از مهم‌ترین کاربردهایش هم رفع این عیوب است. دیگر احتیاجی نیست نگران دیده شدن داخل بینی یا نا متقارن بودن آن باشید کافی است به پزشک جراح خود ایمان داشته باشید.

افتادگی نوک بینی از رایج‌ترین مشکلات ظاهری است که معمولاً با بالا رفتن سن بیشتر می‌شود. بعضاً افرادی هم هستند که از جراحی اولیه خود راضی نبوده‌اند چرا که نوک بینی آن‌ها افتاده‌تر می‌شد (مخصوصاً بینی‌های گوشتی). شکیل و زیبا کردن نوک بینی، حاصل دستان توانمند پزشکی است که تبحر و ظرافت این کار را دارد. بنابراین با انتخاب جراح با تجربه، می‌توانید نوک بینی خود را به یکی از سه فرم فانتزی، نیمه فانتزی و طبیعی درآورید. در بین‌های فانتزی نوک بینی سر بالاتر می‌باشد د حالی که در فرم طبیعی همان حالت طبیعی و بدون افتادگی را خواهد داشت.

عمل زیبایی بینی

سخن آخر

جراحی زیبایی بینی این فرصت را در اختیار همه ی افراد قرار داده است تا با اعتماد به نفس بیشتری در اجتماع حضور یابند و عیوب ظاهری خود را برطرف کنند یا حتی اگر عیبی هم وجود نداشته باشد، می‌توانند به چهره ای زیباتر برسند. عمل زیبایی بینی هم جنبه درمانی دارد هم زیبایی. بسیاری از مشکلات ساختاری و تنفسی می‌تواند به راحتی و یک باره در همان جراحی زیبایی برطرف شود.

  • digital doorlock
  • ۰
  • ۰

منظور از دامنه اینترنتی چیست؟ در صورتی که با فضای اینترنت آشنایی داشته می دانید، می دانید هر وب سایتی که داخل صفحه نتایج موتور های جستجو ظاهر می شود یک آدرس خاص دارد. در واقع می توان گفت صفحه‌ای که پس از جستجو یک عبارت به شما نشان داده می شود، مجموعه‌ای از آدرس های خاص است. در این مطلب با مزایده دامنه هم آشنا خواهید شد.

در زبان و حوزه طراحی سایت، هر یک از اسامی یک دامنه نام دارند. دامنه یا Domain هر اسمی است که بعد از عبارت www. قرار می گیرد. علت وجود دامنه این است که افراد مختلف بتوانند در هر نوع مرورگری به وب سایت شما دسترسی داشته باشند. هر کسب و کار و فردی که بخواهید یک وب سایت در فضای آنلاین داشته باشد، باید ابتدا یک دامنه منحصر به فرد برای خودش تهیه کند. 

مزایده دامنه

در ادامه درباره ویژگی های یک دامنه مناسب و مزایده دامنه صحبت می کنیم.

ویژگی های یک دامنه خوب و کاربردی چیست؟

از لحاظ سئو یک دامنه خوب و مناسب ویژگی های مختلفی دارد. به علاوه از آن جایی که اولین چیزی که ما در هنگام مشاهده یک وب سایت می بینیم دامنه است، لازم است تا در انتخاب آن معیار های لازم را رعایت کنیم. مهم ترین این ویژگی می توان به خوانا و کوتاه بودن آن اشاره کرد. همچنین اسم دامنه باید مربوط به زمینه فعالیت وب سایت بوده و از انتخاب اسم های عجیب و سخت اجتناب شود.

 

تعریف مزایده دامنه

در ابتدا باید  بدانیم زمانی که شخصی یک نام دامنه خاصی را خریداری کند، آن دامنه از دسترس دیگران خارج می شود. به عنوان مثال زمانی که دامنه digikala.com در حال حاضر وجود داشته و فعال می باشد، شما دیگر نمی توانید سایتی با این نام داشته باشید.

فقط در یک صورت یک دامنه‌ای که از قبل خریداری شده را داشته باشید؛ مزایده دامنه. زمانی که یک فرد یک دامنه را خریداری کرده و بعد از مدتی دیگر به آن نیاز نداشته یا از آن استفاده نمی کند، می تواند آن را به مزایده بگذارد. در مزایده دامنه افراد دیگر قیمت های مختلفی بابت آن دامنه پیشنهاد داده و در نهایت آن را خریداری کنند.

مزایده دامنه

از آن جایی که ارزش دامنه با گذشت زمان بیشتر و بیشتر می شود، شخصی که دامنه بسیار قبل تر گرفته است با مزایده دامنه سود زیادی می کند. این تفاوت قیمت بین دامنه های قدیمی و جدید به حدی است که مزایده دامنه به یک تجارت تبدیل شده است.

افراد زیادی از این طریق کسب درآمد کرده و راضی هستند. اگر به فکر خرید یک دامنه با ارزش که از نظر سئو نیز برتر باشد هستید، باید نکته‌ای را به شما گوشزد کنیم. به این دلیل که اکثر دامنه‌ ها توسط مالکان آنها برای سال های زیاد نگهداری شده و هزینه های مختلفی مانند هزینه تمدید توسط آنها پرداخت شده است، برای خرید دامنه های مزایده‌ای باید پول زیادی خرج کنید.

در صورتی که مایل هستید درباره مزایده دامنه و سایر مسائل مربوط به آن اطلاعات مفید کسب کنید، مراجعه به سایت نام را به شما پیشنهاد می کنیم.

  • digital doorlock
  • ۰
  • ۰

رفتن به فست فود علاوه بر رفع گرسنگی یک تفریح به حساب می آید. تا همین چند سال پیش کسی که به فست فود برای صرف غذا مراجعه می کرد چندان به فکر رژیم های غذایی و ضرر هایی که ممکن است داشته باشد، نبود. حقیقتا طعم غذایی که آنجا سرو می شد، اولویت اول برای حضور در آن جا یا حتی سفارش به صورت غذای بیرون بر بوده است. امروز ولی چیزهایی عوض شده است. سوسیس کالباس گیاهی به بازار آمده و اگر یک فودکورت بتواند غذای گیاهی مورد نظر مشتری را تامین کند، حتی فست فود می تواند میزبان گیاه خواران باشد. در این مطلب قصد داریم با معرفی فست فود کیش و همچنین روش استفاده از غذای بیرون بر در کیش، شما را برای برهه ای از زمان که به دنبال بهترین غذاخوری ها در کیش هستید، راهنمایی کرده باشیم.

بهترین فست فود کیش

برتری های فست فود کیش 

معمولا و طبق معنای لغوی و عرف اروپایی کسی که به دنبال فست فود کیش می رود باید قصدش خرید یک غذا و صرف یک وعده با سرعت زیاد باشد. اگر Fast قرار است معنایی داشته باشد یعنی شما باید سریعا سفارش خود را دریافت کنید و بیشتر زمانی که در فست فود کیش حضور دارید، صرف خوردن غذا شود نه انتظار برای آماده شدن آن! 

فست فود کیش

فست فود کیش در فودلند توانسته این توقعات را به خوبی برطرف کند تا به شما به موارد بعدی هم فکر کنید. شاید مهمترین چیز طعم غذا و منوی متنوع باشد. افرادی هستند که در ساندویچ موارد خاصی را دوست ندارند، مثل خیارشور،کاهو یا پنیر و ... این که شما بتوانید موقع سفارش با یک منوی به اصطلاح wide طرف شوید و بعد از آن دغدغه های سلیقه ای خود را هم مطرح کنید، برای فست فود کیش در اولویت است. انواع ساندویچ ها، پیتزای آمریکایی و ایتالیایی به همراه پاستا در فست فود کیش موجود است.

غذای بیرون بر در کیش راه حل مشتری مداری

مکان های تفریحی زیادی در جزیره ی زیبای کیش وجود دارد. برای خیلی از افراد تفریح و در کنار هم بودن به خصوص در طبیعت حرف اول را می زند. فودلند به این نظر و خواسته مشتری احترام گذاشته و با پیش بینی غذای بیرون بر در کیش از طریق سفارش آنلاین یا تلفنی خواسته های همه ی مشتری ها را مرتفع نموده است.

غذای بیرون بر در کیش

 غذای بیرون بر در کیش قابلیت ارسال و همچنین تحویل حضوری را دارد که این غذاها تقریبا شامل تمام منوی فودکورت کیش می شود. به شخصی تجربه ی منفی از غذای بیرون بر در کیش نداشتم، ولی پیشنهاد من حضور در فودلند و استفاده از تمام امکانات آنجاست. با وجود فست فود و غذاهای ایرانی و خارجی مختلف موجود در فودلند، از زمانی که صرف حضور در فودلند کیش کرده اید پشیمان نمی شوید.

  • digital doorlock
  • ۰
  • ۰

بینی یکی از مهم ترین و حساس ترین اعضای صورت است. بینی نقش های متعدد و حساسی را در زندگی انسان ایفا می کند. بینی مهم ترین عضو خارجی در فرآیند تنفس است و بویایی و چشایی انسان به بینی وابسته است. علاوه بر آن محل قرارگیری بینی باعث شده که نقش مهمی در زیبایی چهره شخص داشته باشد. بینی خوش فرم می تواند اعتماد به نفس زیادی به فرد بدهد و بینی بدفرم و زشت بر عکس اعتماد به نفس شخص را از بین می برد. در سراسر جهان و مخصوصا ایران همه ساله افراد زیادی خواهان جراحی بینی خود هستند. به طور کلی بینی ها از نظر فرم و بافت به دو دسته بینی گوشتی و استخوانی تقسیم می شوند. جراحی بینی گوشتی برای بعضی از افراد به معضل بزرگی تبدیل شده است. ما در این مقاله قصد داریم درمورد جراحی بینی گوشتی صحبت کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

بینی های گوشتی چه خصوصیتی دارند؟

بینی هایی که غضروف نرم و حالت پذیر و پوست ضخیم و چرب دارند را بینی گوشتی می نامند. همچنین پره ها و نوک بینی های گوشتی بزرگ تر از حالت عادی است.

روش جراحی بینی گوشتی

بابت نتیجه جراحی بینی گوشتی نگران نباشید

در ابتدای مقاله گفتیم که بسیاری از کسانی که بینی گوشتی دارند با بینی خود مشکل دارند چون فکر می کنند که اگر بینی خود را عمل کنند دوباره به حالت سابقش برمی گردد. علت این امر این بود که چون پزشکان غضروف را تا حد زیادی برمیداشتند و همین اتفاق باعث میشد چربی های بینی دوباره منتشر بشوند و بینی به حالت قبل برمیگشت؛  در حال حاضر آنقدر علم پزشکی پیشرفت کرده که دیگر جای نگرانی نیست. پزشکان زیبایی در جراحی بینی گوشتی قسمت کمی از غضروف را فرم می دهند که دیگر به حالت سابقش برنگردد. همچنین پیوند زدن مقداری غضروف به بخش های ضعیف غضروفی باعث می شود غضروف تقویت شود و فرم خود را از دست ندهد.

برای جراحی بینی گوشتی، کدام تکنیک عمل بینی بهتر است؟

عمل بینی به دو روش انجام می شود. روش باز و روش بسته. روش عمل بینی بسته معمولا برای بینی هایی انجام میشود که تغییرات کمی لازم است روی آن ها ایجاد شود. در مقابل، روش عمل بینی باز برای جراحی های ترمیمی و ضربه هایی که به بینی خورده اند مناسب تر است. در عمل بینی گوشتی چون مبنای کار براساس تقویت غضروف و ترمیم آن است، روش عمل بینی باز بهترین روش موجود است.

هزینه جراحی بینی گوشتی

پزشک مناسب برای جراحی بینی گوشتی

جراحی بینی گوشتی با توجه به حساسیت هایی که دارد کار دشواری است و پزشکی که این عمل جراحی را انجام میدهد باید بسیار کاربلد و همچنین با تجربه باشد. داشتن سابقه طولانی پزشک به او کمک می کند تا با دقت بیشتری جراحی را انجام بدهد و با مشکلاتی که ممکن است در حین جراحی به وجود بیاید کاملا آشنا باشد و بتواند آنها را برطرف کند.

ما توصیه می کنیم که صورت خود را به دست پزشکان تازه کار و نابلد نسپارید چون ممکن است نتیجه این جراحی شما را تا آخر عمر پشیمان کند.

هزینه جراحی بینی گوشتی چقدر است؟

هزینه جراحی بینی گوشتی در شهرهای مختلف و حتی منطقه های مختلف یک شهر می تواند با هم متفاوت باشد. این مورد به موارد زیادی بستگی دارد از جمله:

  • این که عمل جراحی در مطب پزشک انجام میشود یا در بیمارستان
  • موقعیت جغرافیایی مطب یا بیماستان
  • میزان مهارت و تجربه جراح یا پزشک متخصص. طبیعی است هر چقدر تجربه و شهرت جراح بیشتر باشد هزینه ی عمل نیز بیشتر خواهد بود.
  • نوع بینی و خصوصیات ساختاری آن
  • هزینه های مربوط به بیهوشی

معمولا در طی جلسات مشاوره پیش از عمل، پزشک تمامی مواردی که مشمول هزینه می شوند را به داوطلب توضیح می دهد.

 

 

 

 

  • digital doorlock
  • ۰
  • ۰

 

 

در این پست ما به بررسی دو کد دستوری پر کاربرد برای شما کاربران عزیز اپراتورهای ایرانسل و همراه اول می پردازیم. این دو کد عبارتند از شارژ خط به خط  در اپراتور ایرانسل و غیر فعالسازی مصرف اینترنت آزاد.

 

از اتفاقاتی که برای همه ما پیش آمده، این است که یک باره بسته اینترنت ما تمام می گردد و ما از تمام شدن بسته خود اطلاع نداریم .در این لحظه است که ما وارد برنامه ای مانند اینستاگرام می شویم و تمام. اگر خیلی خوش شانس باشید و دارای سیم کارت اعتباری باشید، تا ریال آخر شارژتان مصرف می گردد و یک دفعه شما با حساب 0 ریال مواجه می گردید. اگر خیلی بدشانس باشید، پس احتمالا سیم کارت شما دائمی است و می توان گفت که تا زمانی که شما بسته جدید بخرید، قرار است که به حساب شما با مصرف آزاد اینترنت افزوده شود.

 

در واقع طبق محاسبات، مصرف هر گیگ اینترنت آزاد سیم کارت دائمی حدودا 52 هزار تومن و هر گیگ اینترنت آزاد سیم کارت اعتباری حدودا 65 هزار تومن می باشد.

 

خوشبختانه با فشاری که از طرف وزارت ارتباطات و مردم اعمال شد و بخشنامه ای که صادر شد، اپراتور های تلفن همراه مجبور شدند که با قرار دادن و معرفی کردن یک کد دستوری مانع استفاده از مصرف اینترنت آزاد گردند که به صورت زیر است:

 

غیر فعالسازی  اینترنت آزاد در اپراتور همراه اول

غیر فعالسازی  اینترنت آزاد در اپراتور همراه اول

برای غیر فعالسازی  اینترنت آزاد در همراه اول نیاز است که کد دستوری #113*100* را وارد کنید. بعد از این که این کد را وارد  کنید، پیامی با محتوای زیر برایتان ارسال می گردد:

 

مشترک گرامی، تعرفه اینترنت آزاد شما، از تاریخ **/**/****، زمان **:** به درخواست شما غیر فعال شده است.

 

 

 

غیر فعالسازی مصرف اینترنت آزاد در اپراتور ایرانسل

برای غیر فعالسازی مصرف اینترنت آزاد ایرانسل باید کد دستوری #۳*۲*۳*۵۵۵* را در اسمارت فون خود وارد کنید. بعد از وارد کردن کد زیر بلافاصله مصرف اینترنت آزاد شما قطع می شود و در صورتی که بسته شما تمام شود، دیگر به شبکه جهانی اینترنت متصل نمی شوید.


 

 

 

شارژ خط به خط در ایرانسل

شارژ خط به خط ایرانسل

همانند مورد بالا، شما حتما با این موضوع نیز مواجه شده اید که شارژ سیم کارت اعتباری ایرانسل شما تمام می شود و متاسفانه دسترسی برای خرید شارژ  برای افزایش اعتبار ندارید. این موقع است که دوستان شما می توانند به کار شما بیایند و برای شما شارژ  ارسال کنند. اپراتور ایرانسل به این موضوع فکر کرده است و با ارائه یک کد دستوری ساده این موضوع را حل کرده است. البته شارژ خط به خط ایرانسل از طریق اپلیکیشن ایرانسل من که توسط شرکت ایرانسل ارائه گردیده است، نیز امکان پذیر است.

 

کد دستوری شارژ خط به خط ایرانسل

برای انتقال شارژ می توانید از دو کد دستوری زیر استفاده کنید.

 

*142*1#  /   *555*1*3*1#

 

در صورتی که دوست شما مبلغ شارژ را تایید کند، شارژ به حساب شما افزوده می شود و دیگر بدون شارژ نخواهید ماند.

 

 

 

اپلیکیشن ایرانسل من

برای انتقال شارژ ایرانسل به بخش سرویس خط به خط وارد شوید. در این قسمت شماره طرف مقابل و مبلغ را وارد کنید تا شارژ منتقل شود.

 

 

 

این شما و دو کد دستوری مهم برای شما. تا آموزش های دیگر بدرود. امیدوارم از این مقاله راضی بوده باشید.

 

  • digital doorlock
  • ۰
  • ۰

جراحی بینی یا رینوپلاستی با وجود تاریخچه بلندی که دارد میتوان گفت در قرن اخیر، بین افراد جهان رایج شده است. عمل بینی در ایران نسبت به کشورهای اروپایی و آمریکایی بیشتر انجام میشود به طوری که درصد افرادی که در ایران جراحی بینی انجام میدهند در دنیا اول است؛ دلیل آن هم این است که افراد معتقدند فرم و شکل بینی تاثیر قابل توجهی در زیبایی چهره آنها دارد. ما در این مقاله می خواهیم نکات بسیار مهمی درباره ی جراحی بینی بگوییم؛ پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

تاریخچه جراحی بینی

طبق متون تاریخی حدود 600 سال قبل از میلاد مسیح، یک جراح یونانی بینی یکی از بیماران خود را با استفاده از گوشت گونه اش عمل کرده بود. همچنین شواهد زیادی وجود دارد که سربازانی که در جنگ زخمی میشدند برای ترمیم بینی شان را عمل میکردند. سابقه جراحی بینی در جهان به ۴۰۰ سال برمی گردد.

روش های جراحی بینی

انواع دسته بندی جراحی بینی

جراحی بینی از جهات مختلف بررسی می شود. یکی از این دسته بندی ها بر اساس نوع بینی است. بینی ها به طور کلی دو حالت هستند، گوشتی و استخوانی. عمل این دو نوع بینی باهم متفاوت است. عمل بینی های گوشتی به دلیل غضروف نرم، پوست نسبتا ضخیم و چربی هایی که در نوک بینی انباشته شده اند نسبت به بینی های استخوانی سخت تر و پیچیده تر هستند اما اگر به سراغ یک پزشک ماهر و با تجربه بروید جای هیچ نگرانی نیست.

جراحی بینی با توجه به روش و تکنیکی که انجام می شود نیز به دو دسته روش باز و بسته تقسیم میشود. در رینوپلاستی به تکنیک باز جراح برش هایی درون بینی و بین دو سوراخ آن ایجاد میکند تا پوست از روی استخوان کنار برود به همین دلیل در تکنیک باز جراح آزادی عمل بیشتری دارد و راحت تر میتواند غضروف و استخوان را به فرم دلخواهش شکل بدهد.

 دررینوپلاستی با تکنیک بسته تمام برش ها درون بینی انجام می شود و پوست به مقدار بسیار کمی از روی غضروف کنار می رود. مشخص است که هرکدام از این تکنیک ها مزایا و معایب خودشان را دارند. به عنوان مثال در روش باز جراح هیچ محدودیتی برای تغییرشکل بینی ندارد اما ورم و کبوی بعد از عمل نسبت به روش بیشتر است. از مزایای تکنیک بسته میتوان به ورم و کبودی کمتر، زمان جراحی کوتاه تر اشاره کرد. عیب آن این است که جراح نمیتواند تغییر خیلی زیادی ایجاد کند.

سن مناسب برای جراحی بینی

بسیاری ازبیماران این سوال را می پرسند. بهترین سن برای دختران برای عمل بینی ۱۶ و برای پسران ۱۸ سال است؛ یعنی زمانی که بینی رشد کرده باشد. جالب است بدانید درصد کسانی که زیر ۱۸ سال هستند و میخواهند بینیشان را عمل کنند روز به رو بیشتر میشود.

سن فیزیکی تاثیر چندانی در عمل بینی ندارد. تنها افرادی که از بیماری های قلبی، عروقی، سرطان و غیره رنج میبرند حتی الامکان نباید جراحی بینی انجام دهند.

جراحی بینی

مزایای جراحی بینی

  • برطرف شدن مشکلات تنفسی، عیب و نقص های بینی

بسیاری از کسانی که رینوپلاستی انجام میدهند به علت مشکلات تنفسی و نقص های بینی است. عمل بینی این فرصت را به آنها میدهد که همه یا بسیاری از مشکلات بینی خود را برای همیشه برطرف کنند.

  • بالا بردن اعتماد به نفس

داشتن بینی بزرگ باعث شده که بسیاری از افراد اعتماد به نفس خود را از دست بدهند و نتوانند در جامعه به خوبی فعالیت کنند. رینوپلاستی اعتماد به نفس شما را بسیار بالا میبرد.

معایب عمل بینی

  • ورم، کبودی، زخم های ناشی از عمل
  • ممکن است به طور مکرر خون دماغ شوید.
  • بینی و اطراف آن کاملا بی حس می شود حتی ممکن است وقتی دچار خون ریزی میشوید متوجه نشوید.
  • ایجاد اختلال درتنفس
  • ممکن است بعد از عمل به ظاهر مطلوبتان نرسید.
  • امکان تغییر رنگ و بد فرم شدن بینی

اهمیت پزشک در جراحی بینی

تمام مواردی که درمورد مزایای رینوپلاستی گفتیم منوط به داشتن به جراح باتجربه است. برای اینکه از نتیجه عمل خود راضی باشید باید به یک پزشک ماهر و با سابقه مراجعه کنید. میتوانید به وب سایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید و نمونه کارها و مقالات ایشان را بخوانید.

 

  • digital doorlock
  • ۰
  • ۰

 

تعرفه به معنای قیمت است یک برآورد هزینه و سود هدف که آنرا به صورت لیست در می آورند؛در این مطلب درباره ی تعرفه رپورتاژ آگهی بحث خواهیم کرد، که اگر نمی دانید که این دیگر چه نوع آگهی است،باید با ما همراه باشید، به همین منظور ابتدا ما قصد داریم این خود پدیده رپورتاژ را برایتان شرح بدهیم که این توضیح در واقع بیان یک تجربه عملی است.

رپورتاژ آگهی

چه راهی برای شناخته شدن سریع وجود دارد؟

این کشور پر شده از انسان های تحصیل کرده هر چند همان علم هم با تحصیلات رابطه ی مستقیمی ندارد. فوق لیسانس به نوعی مدرک 60% جامعه است و دکتری هم به زودی تپه ی موفقیتی بعدی خواهد بود که فتح می شود. اما چرا همه ی این افراد حتی تعداد زیادی از نخبگان موجود در بین آن ها در زمینه دانش خود شناخته شده نیستند؟ آیا واقعا کسانی که در زمینه روانکاوی یا مارکتینگ و ... شهرتی کسب کرده اند و اسم رشته ی کاری با نام آنها می آید و برترین های آن زمینه هستند؟ پاسخ ما خیر است ولی چرا و این چه ارتباطی به موضوعی به نام رپورتاژ آگهی دارد؟

آیا پرداخت تعرفه رپورتاژ آگهی به صرفه است؟

چند وقت پیش یکی از آشنایان که به تازگی مدرکی در زمینه ی کاری جدید و کاملا متفاوت با تحصیلاتش دریافت کرده بود، از من خواست که اسمش را در اینترنت جستجو کنم. بعد از انجام این کار حاصل جستجوی ما در پنج نتیجه ی اول مطلبی از یک خبرگزاری معتبر نشان داد. برای من اولین سوال که پیش آمد، تعرفه رپورتاژ آگهی در آن سایت بود ولی دوستان دیگر که آشنایی به مقوله ی رپرتاژ نداشتند در عجب مانده بودند که چطور کسی موفق شده با این شتاب موفقیت کسب کند. حال که با این روش آشنا شدید پاراگراف بعدی راهنمایی برای تعرفه رپورتاژ آگهی خواهد بود.

تعرفه رپورتاژ آگهی

چه طور بهترین تعرفه رپورتاژ آگهی را پیدا کنیم؟

مثل خیلی از تولیدات دیگر که ماده ی اولیه ی خاصی ندارند که بخواهیم برای تعیین تعرفه آنها یک حداقل تعیین کنیم، تعرفه رپورتاژ آگهی هم به صورت نسبی مشخص می شود. شما با یک جستجوی ساده می توانید تعرفه رپورتاژ آگهی در معتبرترین خبرگزاری های فارسی زبان را به دست بیاورید و بعد با هم مقایسه کنید و بسنجید که پرداخت کدام برای شما به صرفه تر است؟ برای این موضوع ارزش آنلاین آن خبرگزاری را از کارشناسان سئو جویا شوید. فقط قرار نیست نام شما مطرح شود شما باید آن وجه را به سایت رسمی خود منتقل کنید. در ادامه مقایسه تعرفه رپورتاژ آگهی و ارتباط موضوعی آن وبسایت به تصمیم گیری شما کمک نهایی را خواهد کرد. ایران رپرتاژ به عنوان یک مجموعه حرفه ای شما را برای خرید رپورتاژ آگهی به بهترین قیمت و همچنین تصمیم گیری در برای انتخاب وب سایت منتشر کننده کمک می کند.

  • digital doorlock
  • ۰
  • ۰

 

در زندگی شرایطی وجود دارد که شما باید برای پایان دادن به یک مشکل یکبار و برای همیشه اقدام کنید. اگر شما هم در مشاغل سخت فعالیت دارید و روزانه ممکن است علاوه بر خطراتی برای سلامتی خود با مشکلاتی مثل کثیف شدن یا پاره شدن لباس و کفش مواجه شوید، بهتر است در این مطلب درباره ی کفش کار و خصوصیاتی که می تواند داشته باشد با ما همراه باشید. 

کفش کار

چه زمانی به کفش کار نیاز داریم؟

اگر در معدن مشغول کار هستید، بارهای سنگین را به طور روزانه جا به جا می کنید، مهندس یا کارگر ساختمانی هستید، با لیفتراک کار می کنید، برش قطعات سنگین فلزی کار شماست، جوش کاری انجام می دهید یا هر نوع برش کاری دیگری که انجام می دهید باید بدانید که خطر در کمین شماست و فقط مشکل تمیز نگه داشتن کفش های دیگر نیست و بهتر است سر این مسائل با همسر خود بحث و جدل نکنید. کفش کار یا کفش ایمنی می تواند سرعت عمل شما را سر کار افزایش دهد تا بتوانید در صورت وجود خطرات از محل بگریزید. نمی توان پیش بینی کرد شاید گاهی یک اشتباه ساده در عملکرد یک دستگاه یا اپراتور آن به قیمت جان چند کارگر یا شکستن انگشتان دست و پای آن ها تمام شود.

فضای مکانیکی ها را در نظر بگیرید. چرا همیشه لباس و کفش آن ها به رنگ روغن و گریس در می آید. بعضی اوقات فضای کار به گونه ای هست که شما باید بین استفاده از کفش کار یا کنار گذاشتن کفش های تمیز خود برای همیشه یک انتخاب داشته باشید. 

کفش ایمنی

به کدام کفش کار، کفش ایمنی هم گفته می شود

اگر کفشی که استفاده می کنید بتواند از پای شما به طور کامل محافظت کند، می تواند کفش ایمنی نام بگیرد. رویه ی این کفش های کار جنس چرمی دارد یا از pvc ساخته شده است. این رویه باید در برابر نفوذ آب و روغن مقاوم باشد. از طرفی این که چرم در برابر الکتریسیته یک عایق است و pvc می تواند عایق شیمیایی باشد دلیل انتخاب این دو رویه را به وضوح بیان می کند.

 کفش های فولادی وجود دارند که فقط برای تحمل ضربه ساخته شدند. قدرت این کفش ها در طی تست های کنترل کیفیت به صورتی اندازه گیری می شود که ضربه با قدرت 20 ژول را بتواند تحمل کند. این که کفش کاری که استفاده می کنید فولادی باشد یعنی شانس تهویه هوا درون آن خود به خود کمتر می شود و اگر این اتفاق به درستی نیافتد درون کفش فضای مرطوبی ایجاد شده که مامن موجودات میکروبی است. پس برای خرید کفش کار ضمن در نظر گرفتن متریک های ایمنی، آسایش شخصی و راحتی حرکت را هم در نظر بگیرید. وب سایت یونکس می تواند شما را به خوبی با تنوع این محصول آشنا کند و بهترین قیمت را با توجه به تولید داخل بودن کفش کار یونکس برای شما به ارمغان آورد.

  • digital doorlock
  • ۰
  • ۰

 

 

می دانیم که همیشه  یک درگیری ذهنی در مورد امنیت برای انسان وجود داشته است. این که بتوانید وسایل و اموال خود را از شر سارقین و استفاده های بدون اجازه حفظ کنیم. می دانیم که این موضوع  یک دغدغه ی کاملا طبیعی و انسانی است. قفل های اولیه به یک زنجیر نیاز داشتند که بیاید و از دو طرف مانع باز شدن درب گردد، آن زمان بادامکی در کار نبود. بعدها این قفل ها در قالب دستگیره جای گرفتند. با چرخاندن یک دستگیره اگر قفل باز بود، درب گشوده می شد. این دستگیره های ساده به مرور فناوری های پیچیده تری را استفاده کرده اند و تبدیل به دستگیره دیجیتال شدند. در این مطلب به معرفی انواع دستگیره دیجیتال و توانایی های این دستگیره ها می پردازیم که می توانند بسیار کاربردی باشند.

 

دستگیره دیجیتال سامسونگ

با روش های دسترسی منحصر به فرد دستگیره دیجیتال آشنا شوید.

همه ی دستگیره های دیجیتال و هوشمند از یک روش برای باز و بسته شدن استفاده نمی کنند. بهترین و امن ترین این دستگیره ها، دستگیره دیجیتال اثر انگشتی است که با استفاده از اثر انگشت باز می گردد. سیستم های بیومتریک بهترین سطح امنیت را ارائه می کند چرا که بر اساس تفاوت های فیزیولوژیکی انسانی بنا شده اند؛ بدین نحو هر کس می تواند کلید به خصوص خود را همراه داشته باشد و هیچ کدام از این کلید ها دستگیره دیگری را باز نمی کنند. دستگیره دیجیتال کارتی هم وجود دارد که مدل های شرکت سامسونگ تا 100 کارت را پشتیبانی می کنند. بدون شک تعداد این کارت ها برای سازمان ها و شرکت ها مناسب است و می تواند مصرف اداری نیز داشته باشد.  دستگیره های هوشمند دیگری هستند که از اتصال بلوتوثی استفاده می کنند و در ضمن با گوشی هم از راه دور قابل کنترل هستند که به نوعی مفهوم خانه هوشمند را برای شما تداعی می کنند. 

در مورد برندهای مختلف این حوزه چه می دانید؟

تقریبا تمام برندهای گوشی های هوشمند وارد عرصه ساخت دستگیره دیجیتال شده اند. سامسونگ، شیائومی و.. قبل از همه ی اینها الکسا بود که با سیستم های خانه هوشمند به ساخت قفل های دیجیتال ورود کرد. دستگیره های دیجیتال یال، گیت من و های وان و... هم به عنوان برندهای انحصاری این زمینه وجود داشته اند. اما در بازار کشور ما با توجه به تحریم ها خیلی تنوع برند وجود ندارد. دستگیره دیجیتال سامسونگ و یال بهترین برندهایی هستند که در زمان نوشتن این مطلب در بازار داخلی وجود دارند، این که شما بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید نیازمند شناخت کاملی از ویژگی های آن دستگیره و امکاناتی که شما به آن نیاز دارید مربوط است. 

جالب است بدانید که سیستم قفل کودک، سیستم های ضد آتش سوزی و سنسور دما، سیستم IR  از جمله دیگر گزینه هایی هستند که دستگیره درب دیجیتالی شما می تواند، برایتان بیاورد. برای مطالعه و تحقیق در این زمینه می توانید به وب سایت فروشگاهی قفل دیجیتال بارمان مراجعه کنید. پس از کسب اطلاعات کامل می توانید، از برای خرید اقدام کنید. 

  • digital doorlock