دانستنی های روز

در این وبلاگ ما تمامی اطلاعات راجع به هر موضوعی که برای شما مفید باشد، را در اختیارتان قرار می دهیم

دانستنی های روز

در این وبلاگ ما تمامی اطلاعات راجع به هر موضوعی که برای شما مفید باشد، را در اختیارتان قرار می دهیم

  • ۰
  • ۰

خرید ریمل در بین خانم ها از محبوبیت زیادی برخوردار است. اکثر خانم ها دوست دارند در تمامی موقعیت های مختلف زندگی ، شیک و زیبا به نظر برسند. چه در مهمانی باشند چه در دانشگاه و باشگاه این ظاهر زیبای خود را حفظ می کنند.

حتی در جایی مثل استخر که پوست صورت در تماس مداوم با آب است ، می توان از ریمل های مخصوص ضد آبی استفاده کرد که پاک نمی شوند. اصطلاحا با این نوع ریمل ، ریمل ضد آب گفته می شود. 

در این مقاله می خواهیم در مورد اینکه چرا خرید ریمل استخری مورد توجه خانم ها قرار گرفته است و نکات مهم مربوط به آسیب های ناشی از استفاده مداوم از این نوع ریمل را برای شما بیان کنیم. پس با ما همراه باشید.

نکات خرید ریمل استخری

ریمل استخری چیست؟

ریملها براساس نوع فرمولاسیون شدن آن به دو نوع بر پایه آب و ضدآب طراحی شده اند. ریمل های ضدآب از میزان کم تری آب استفاده شده است و قسمت بیشتر آن را روغن تشکیل میدهد.

خانمها نیاز دارند از ریملی استفاده کنند که زیبایی چشم هایشان در طول روز حفظ شود و بدون نگرانی از پخش شدن ریمل و ریزش خورده ریمل به زیر چشم به فعالیتهای روزانه خود مثل ورزش و استخر بپردازند. 

چگونه ریمل را از مژه پاک کنیم؟

ریملهای بر پایه آب با آب گرم و صابون به راحتی از روی مژه های شما شسته میشود. اما برای پاک کردن ریملهای ضد آب یا ریمل استخری باید از مواد آرایش پاک کن قوی تری استفاده شود. 

چرا استفاده از ریمل ضد آب یا استخری زیاد است؟

ریملهای ضد آب در تماس با آب، مثلا در شستشوی صورت یا استخر و تعرق پخش نمیشوند و زیر چشم را سیاه نمی کنند. با توجه به ماندگاری بالاتر و اطمینان از پاک نشدن آرایش چشم، استفاده از ریملهای ضد آب در بین خانمها بسیار رواج پیدا کرده است. 

در نتیجه ریمل های ضد آب را با عنوان ریمل استخری می شناسیم. به دلیل اینکه این ریمل در برابر آب و رطوبت ایستایی بالایی دارد و آرایش خانم ها را حفظ می کند خرید ریمل استخری بسیار باب شده است.

ماندگاری ریمل ضد آب

در هنگام خرید ریمل ضد آب به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

اما قبل از اینکه برای خرید ریمل استخری اقدام کنید بهتر است بدانید که هرچه ریمل سخت تر از روی مژه های شما پاک شود آن ریمل برای مژه های شما مضرتر است.

 

معایب استفاده از ریمل استخری چیست؟

به احتمال زیاد با این مورد مواجه شده اید، زمانی که از ریمل استخری استفاده میکنید، با آرایش پاک کن های قوی هم این ریمل از روی مژه ها به راحتی پاک نمیشود و باید فشار بیشتری به مژه ها وارد کنید. این کار باعث ریزش مژه ها و شکنندگی آنها میشود.

استفاده مداوم از ریملهای استخری باعث خشکی و نازک شدن تارهای مژه میشود. پس اگر به دنبال تقویت مژه چشم هایتان هستید استفاده از ریمل ضد آب را کمتر کنید.

در چه مواقعی از ریمل ضد آب استفاده کنیم؟

استفاده مداوم از ریمل استخری باعث آسیب به چشم و مژه میشود. اما اگر برای مهمانی ها و استفاده محدود خرید ریمل استخری انجام می دهید می توانید آسیبی که به چشم هایتان وارد می شود را کمتر کنید.

استفاده از ریمل ضد آب چه اثراتی بر سلامت چشم ها دارند؟

اگر شما هم یکی از علائم زیر را در هنگام استفاده از ریمل دارید توصیه میشود استفاده از آن ماده آرایشی را متوقف کنید تا آسیب بیشتری به چشمهای خود نزنید.

  • قرمز شدن چشم، خارش و سوزش آن

  • سرازیر شدن اشک از چشم

  • التهاب چشم و گل مژه زدن

  • حساسیت چشم به نور

زمانی که چشم به مواد تشکیل دهنده ریمل حساس باشد با هر پلک زدنی این مواد وارد اشک چشم میشود و نشانه های حساسیت به مواد، بروز پیدا میکند.

ریملهای استخری و ضد آب به نسبت ریمل های بر پایه آب به مژه ها آسیب بیشتری می زند.

 

خرید ریمل اصل

جمع بندی

 در خرید ریمل استخری عجله نکنید این وسیله آرایشی به دلیلی اینکه در مجاورت مستقیم با چشم است می تواند آسیب فراوانی ایجاد نماید. و شستشوی آن از روی مژه ها ، دردسر های خاص خود را دارد.

برای خرید ریمل به دنبال اصالت و کیفیت باشید. لازم است برای خرید ریمل با کیفیت و اصل ، حتما از فروشگاه های معتبر اقدام به خرید کنید.  روبی سان یکی از برندهای معتبر آرایشی است که میتوانید با خیال راحت از آن خرید کنید. و از داشتن چشم های زیبا و سالم لذت ببرید. 

تمامی محصولات روبی سان از مواد مرغوب و درجه یک تهیه شده است و در فرمولاسیون ساخت آن از عسل استفاده شده است تا در کنار زیبایی، سلامت را برای شما به ارمغان آورد.



 

  • ۹۹/۱۰/۰۲
  • digital doorlock

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی