دانستنی های روز

در این وبلاگ ما تمامی اطلاعات راجع به هر موضوعی که برای شما مفید باشد، را در اختیارتان قرار می دهیم

دانستنی های روز

در این وبلاگ ما تمامی اطلاعات راجع به هر موضوعی که برای شما مفید باشد، را در اختیارتان قرار می دهیم

  • ۰
  • ۰

آموزش مقدماتی بازاریابی شبکه ای را با علی مقدم کیا بگذرانید.

بنابراین شما همچنین می خواهید بدانید که چگونه می توانید به موفقیت در بازاریابی شبکه ای دست پیدا کنید. شما تنها فرد نیستید. در نیم دهه تجربه بازاریابی شبکه ای ، چندین بار این سوال از من پرسیده شده است.

افراد زیادی برای طرح این س questionال طلایی به من مراجعه می کنند: چگونه می توان در بازاریابی شبکه ای موفق شد؟ من فکر کردم که یک آموزش جامع در مورد آن بنویسم تا به افرادی مانند شما کمک کند تا مسیر درست را بدست آورند.

همچنین اطمینان حاصل کنید که همراه با آنچه در این آموزش می آموزید ، روزانه مدتی را با خواندن چند کتاب بازاریابی شبکه ای صرف می کنید ، که دانش شما را به سطح بالاتری می رساند و به شما در دستیابی به موفقیت در بازاریابی شبکه کمک می کند.

توجه: اگر روش دقیق گفته شده در این آموزش آموزش بازاریابی شبکه را دنبال کنید ، می توانید در 3 ماه آینده رشد 2 برابری درآمد خود را مشاهده کنید!

راهنمای نهایی برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای

من دیده ام که بیشتر افراد پس از ورود به بازاریابی شبکه ای ، مسائل را بیش از حد پیچیده می کنند. همیشه به یاد داشته باشید خوب است که آزمایش کنید و چیزهای مختلفی را امتحان کنید اما پیروی از اصول اصلی همیشه کلید موفقیت است. می توانید با چیزهای مختلف امتحان کنید ، اما از اصول خارج نشوید.

بسیار خوب ، در اینجا آنچه شما باید دنبال کنید وجود دارد:

  • مرحله شماره 1: اهداف بازاریابی شبکه ای خود را مشخص کنید - چرا به تجارت NETWORK MARKETING پیوسته اید؟

این مهمترین سوالی است که باید قبل از شروع به کار خود پاسخ دهید. اگر نمی دانید چرا این کار را انجام می دهید ، باید فوراً متوقف شوید و چرا پاک کنید! چرا تجارت NETWORK MARKETING انجام می دهید؟ به چه چیزی می خواهید برسید؟

اگر چرا شما روشن نیست ، بنابراین مثل اینکه شما در اتومبیل نشسته اید ، اما نمی دانید کجا می خواهید بروید. مطمئناً به جایی نخواهید رسید!

98٪ نتورکرها قادر به پاسخ دادن به این سال نیستند. از خود بپرسید - هدف شما از NETWORK MARKETING در 30 روز آینده چیست؟ مطمئن هستم که در کمتر از 10 ثانیه نمی توانید به آن پاسخ دهید.

اگر قادر به پاسخ دادن به این سوال نیستید ، پس باید موفقیت در بازاریابی شبکه ای را فراموش کنید. ابتدا باید کاملاً روشن کنید که چه چیزی می خواهید از تجارت بازاریابی شبکه ای بدست آورید.

در سوال بالا ، چرا من 30 روز پرسیدم؟ زیرا داشتن اهداف کوتاه مدت مهم است.

مانترا آموزش بازاریابی شبکه ای - اهداف خود را مانند این تقسیم کنید:

اهداف کوتاه مدت: آنچه می خواهید در 6 ماه آینده بدست آورید؟

اهداف میان مدت: در 3 سال آینده به چه چیزی می خواهید برسید؟

اهداف بلند مدت: از 5 سال آینده می خواهید به چه اهدافی برسید؟

تقسیم اهداف شما در کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت اجباری است.

در واقع من به شما پیشنهاد می کنم اهداف هفتگی داشته باشید ، برای هر هفته تصمیم بگیرید که می خواهید چه چیزی را بدست آورید. سپس چقدر می توانید آینده نگری ، دعوت ها ، برنامه های نمایشی ، پیگیری ها و آموزش ها را انجام دهید. با انجام این کار مطمئناً هفته شما مثمر ثمر خواهد بود و افزایش درآمد خود را مشاهده خواهید کرد.

    آموزش موفقیت در بازاریابی شبکه ای در مورد چگونگی موفقیت در بازاریابی شبکه ای و کسب درآمد بیشتر از برنامه آنلاین خود را بررسی کنید

 

هنگام تنظیم اهداف بازاریابی شبکه خود ، رویکرد SMART را نیز دنبال کنید:

S: SPECIFIC - در مورد هدف خود بسیار دقیق باشید. به عنوان مثال اگر می خواهید اتومبیل داشته باشید ، پس کدام ماشین؟ چه مدلی؟ چه رنگی؟ و به همین ترتیب ...

M: MEASURABLE - شما باید بتوانید اندازه بگیرید که برای تهیه آن ماشین چه مقدار تجارت لازم دارید ایجاد کنید.

پاسخ: قابل دستیابی - برای دستیابی به اتومبیل خود باید هدف مناسب را حفظ کنید. نباید اینگونه باشد که در 7 هفته هدف خود را بدست آورید (مگر اینکه در شرکت شما ارتقاotion یابد)

R: واقع گرایانه - هدف شما باید واقع بینانه باشد. باید وجود داشته باشد. منظورم این است که شما نمی توانید هدفی را برای رانندگی با اتومبیل در سیاره دیگری نگه دارید ، سلام ...

T: TIME BOUND - این بسیار مهم است که هدف شما TIME BOUND باشد. باید بدانید که می خواهید ماشین خود را در کدام تاریخ بدست آورید. اکثر مردم تاریخ را در مقابل اهداف خود ندارند و هرگز به آن نمی رسند.

نکته دیگر: در جایی از خانه خود یک صفحه دید داشته باشید تا بتوانید هر روز هدف خود را تجسم کنید.

    می توانید اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی کمک بازاریابی شبکه ای در رشد شخصی کسب کنید.

  • مرحله شماره 2: ایجاد لیست مخاطبین بازاریابی شبکه ای - این یک معدن طلای کسب و کار شما است

قبل از شروع به فکر کردن درباره نام افراد در لیست مخاطبین خود ، یک قانون طلایی برای ایجاد لیست تماس شما وجود دارد - "هرگز هرگز پیش داوری کسی نکنید"

(در اینجا یک آموزش ویژه بازاریابی شبکه ای برای یادگیری تکنیک های آینده نگری و ایجاد لیست تماس - راهنمای ویژه)

بزرگترین اشتباهی که مردم هنگام ساختن لیست مخاطبین خود مرتکب می شوند این است - آنها پیش داوری می کنند که آیا شخصی به آن بپیوندد یا نه! آنها نام بسیاری از دوستان ، همکاران ، اقوام و غیره خود را کنار می گذارند و فکر می کنند که هرگز به این تجارت نمی پیوندند. این یک اشتباه بزرگ است که می توانید برای تجارت خود انجام دهید.

شما به هیچ وجه نمی توانید قضاوت کنید که شخص مقابل به آن ملحق می شود یا خیر. این بارها اتفاق افتاده است هر زمان که احساس کردم این شخص به آن ملحق می شود ، در بیشتر موارد آن شخص به این تجارت ملحق نشده است. من همچنین اشتباه کردم که درمورد قوم خود پیش داوری کردم و برخی از افراد غیر منتظره نیز به آن پیوستند. چگونه در شبکه موفق شویمبازاریابی وقتی چنین اشتباهاتی می کنید؟ این امکان وجود ندارد!

لیست تماس شما ماده اولیه برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای است ، شما آن را تا آنجا که ممکن است می خواهید. نیازی نیست که آن را تا حد ممکن کاهش دهید. همچنین برای افزایش لیست مخاطبین خود ، منظم و منظم را انجام دهید.

  • مرحله شماره 3: دعوت از چشم اندازهای شما برای ارائه مشاغل در بازاریابی شبکه

هنگامی که لیست تماس خود را داشتید ، قسمت مهم در آموزش بازاریابی شبکه این است که شما باید یاد بگیرید که چگونه مشتری های احتمالی را دعوت کنید. همانطور که باید Prospects را در لیست دعوت کنید تا بتوانید Presentation را به آنها نشان دهید. قبل از دعوت کردن باید موارد کمی را بدانید مانند: تاریخ ، زمان ، محل برگزاری ارائه.

توصیه می شود قبل از صحبت با مشتری ، 2-3 جایگاه ارائه را بدانید ، به این ترتیب در صورت اشتغال یا عدم حضور در جایگاه ، می توانید گزینه دیگری را در همان مکالمه به او بدهید.

نکات کلیدی برای یادآوری هنگام دعوت از فرصت های بازاریابی شبکه ای

1) با استفاده از تلفن و نه رو در رو از مشتری احتمالی دعوت کنید - زیرا دعوت از رو در رو سعی می کنید اطلاعات بیشتر و بیشتری را از شما دریافت کنید. می توانید هنگام دعوت از طریق تلفن از این وضعیت جلوگیری کنید.

 

2) در هنگام دعوت اطلاعات زیاد ندهید - در هنگام دعوت اطلاعات را به همان میزان کمتری بدهید. اطلاعات بیشتر منجر به سوالات بیشتری از سوالات احتمالی خواهد شد. فقط مانند این دعوت کنید:

زمین / نسخه ی نمایشی دعوت از بازاریابی شبکه ای

    من از الان کمی عجله دارم ، اما مهم است که با شما در میان بگذارم که این روزها من در حال کار بر روی پروژه ای با MNC هستم که به طور گسترده ای در کشور ما گسترش می یابد. من در حال فهرست بندی کوتاه 2-3 نفر اصلی برای گسترش هستم.

    من می دانم که ممکن است س fewال کمی داشته باشید ، اما همانطور که گفتم عجله دارم ، همچنین نمی خواهم نیمی از اطلاعات را بدهم ، چیزها را به طرز بهتری ملاقات می کنم و بحث می کنم.

    به من اطلاع دهید چه زمانی می توانید وقت بگذارید؟ (2 انتخاب زمان داشته باشید ، مانند: پنجشنبه ساعت 7 عصر یا شنبه ساعت 9 شب).

    سرد. اینجا محل برگزاری است ، آنجا را می بینید. به موقع آنجا تیز باشید! C ya، خداحافظ

این پیچ ساده به شما کمک می کند بدون افشای اطلاعات زیادی از مشتری احتمالی دعوت کنید.

3) حفظ کنجکاوی - همانطور که از گفتگوی فوق احساس می کنید ، کنجکاو خواهد بود که بدانید دقیقاً چه چیزی پیدا کرده اید و می خواهید چه چیزی را به اشتراک بگذارید. این باعث افزایش نسبت چرخش برای ارائه می شود.

4) غرور خود را حفظ کنید - از آینده خود التماس نکنید که برای دیدن سخنرانی حاضر شوید. به این ترتیب آنها هرگز نخواهند آمد. حتی اگر آنها ظاهر شوند ، بیشتر آنها عضو نخواهند شد ، زیرا روش اولیه به آنها نشان داد که شما بیش از نیاز به آنها به آنها احتیاج دارید. بیاموزید که چگونه وضعیت خود را حفظ کنید و قیمت و چشم انداز خود را از دست ندهید.

می توانید از 1 مورد مشهورترین و محبوب ترین آموزش آموزش بازاریابی شبکه ای که در مورد دعوت نامه تهیه کردم ، مطلع شوید. این به شما کمک می کند تا همه دوستان و اقوام خود را به ارائه های تجاری NETWORK MARKETING دعوت کنید ، این پست همچنین دارای یک آموزش ویدئویی است. باید بررسی کنید!

امیدوارم تاکنون ایده خوبی در مورد چگونگی موفقیت در بازاریابی شبکه ای کسب کرده باشید ...

  • مرحله شماره 4: NETWORK MARKETING ارائه مشاغل - نمایش NETWORK MARKETING فرصت شما برای چشم انداز

هنگامی که Prospect شما برای بازدید از ارائه مشاغل NETWORK MARKETING به محل برگزاری رسید ، به جای خراب کردن صحنه ، مطمئن شوید که آنچه را که لازم است انجام می دهید. من این را می گویم زیرا می بینم که بسیاری از افراد هنگام ارائه مشاغل NETWORK MARKETING صحنه عجیب و غریبی را ایجاد می کنند. آنها نمی دانند چه کاری باید انجام دهند.

این مراحل ساده را دنبال کنید تا اطمینان حاصل کنید که ارائه به خوبی برای شما مناسب است:

1) پس از رسیدن Prospect ، به او سلام کنید ، از او س ،ال کنید که آیا مشکلی برای رسیدن به آن پیدا کرده است. به او آب پیشنهاد دهید.

2) در صورت لزوم ، از مشتری خود بخواهید تا زمان تنظیم امور چند دقیقه صبر کند (اگرچه همه چیز باید قبل از زمان آماده شود. شما باید برای زمان احتمالی خود ارزش قائل شوید).

3) اگر مشتری موردنظر کاملاً شناخته شده است ، پس upline خود را معرفی کنید و بهتر است که upline شما نمایش تجاری NETWORK MARKETING را نشان دهد.

بسیار مهم: اگر شانس بیشتری برای ثبت نام دارید ، Upline خود را ویرایش کنید! درباره ارائه اثر و ارائه اثر می توانید در اینجا بیشتر بخوانید.

 

4) در حالی که Upline یا هر شخص دیگری در حال ارائه ارائه است ، با Prospect خود بنشینید و یادداشت ها را مرتباً تنظیم کنید تا چشم انداز ارزش آنچه را که به اشتراک گذاشته می شود ، درک کند.

5) در هنگام ارائه مزاحمت ایجاد نکنید. فضای خوبی را حفظ کنید.

اینجا را بخوانید جزئیات ترفندهای ارائه مشاغل NETWORK MARKETING برای ثبت نام در دوستان و غریبه های خود!

  • مرحله شماره 5: بستن ، بازاریابی شبکه و رسیدگی به اعتراض و پیگیری - اکنون زمان قانع کننده است

شوخی می کنید! من این کار را نمی کنم ، نه شما باید قانع نشو ، فقط اشتراک گذاری کن پس از پایان سخنرانی ، شما باید منتظر نظر خود باشید و اطمینان حاصل کنید که همه شبهات قبل از اینکه محل برگزاری را ترک کند برطرف می شوند. اگر او درجا پیوست سعی کنید ، دیگر وقت خود را برای جلسه بعدی بگذارید تا بتوانید پیگیری کنید.

برای جلسه دوم در اکثر موارد شما باید در محل سکونت ، دفتر کار یا کافی شاپ وی که در نزدیکی محل زندگی او است ، دیدار کنید. احتمال اینکه او به شما ، شما بیاید کمتر استاگر می خواهید در تیم خود ثبت نام کنید ، باید با او تماس بگیرید.

نکات مهم در مورد بازاریابی شبکه:

1) همیشه سوالات پایان باز بپرسید. مثل- چه چیزی را بیشتر دوست دارید؟ محصولات یا طرح یا هر دو؟

احمق نباشید و بپرسید - آیا آنچه را دیدید دوست داشتید؟ اگر مشتری گفت نه ، پس چه ...

2) در صورت لزوم مجدداً upline خود را به عنوان معرفی کنید تا تردیدهای وی برطرف شود.

3) در صورت لزوم ، مشتری خود را با سایر رهبران موفق ملاقات کنید تا آنها بتوانند داستان گواهی خود را با مشتری به اشتراک بگذارند.

4) اطمینان حاصل کنید که مشتری احساس نمی کند که او را برای ثبت نام ناامید کرده اید. بلکه از بیرون خونسرد باشید و هرگز منعکس نکنید که به او احتیاج دارید. اما شما باید از داخل ناامید باشید ، نه بیرون.

5) شما باید وقتی شخص احتمالی س theال می کند و در هنگام مکالمه با احتیاط کامل گوش دهید. با توجه کامل خواهید فهمید که دقیقاً چه چیزی آینده شما را آزار می دهد.

ممکن است او مشکل مالی داشته باشد ، ممکن است به صنعت یا شرکت اعتماد نکند ، یا دلیل دیگری ندارد. فقط اگر بسیار محتاط باشید متوجه خواهید شد و راه حل را ارائه می دهید.

یکی از بهترین کتاب هایی که باید برای یادگیری مدیریت اعتراض در MLM بخوانید - س areالات پاسخ ها هستند

این Killer Posts را که به شما در ثبت نام حداکثر چشم انداز کمک می کند بخوانید:

NETWORK MARKETING مدیریت اعتراض و پیگیری - تبدیل شدن به NETWORK MARKETING استخدام نینجا

نکات مهم پیگیری بازاریابی شبکه:

وقتی چشم انداز در محل ملحق نشد ، باید در تجارت NETWORK MARKETING پیگیری کنید.

1) جلسه ای را درست در زمانی که چشم انداز به آن ملحق نشده است و بعد از دیدن سخنرانی ترک می کند ، رفع کنید.

2) به عنوان یک ابزار پیگیری مقداری کتاب ، دی وی دی یا هر چیز دیگری را برای جستجوی خود در اختیار داشته باشید تا دلیلی برای پاسخگویی مجدد به مشتری داشته باشید و همچنین در چنین شرایطی نمی توانید از آن جلوگیری کنید.

3) پس از برآوردن احتمال ، بسته به شرایطی که می توانید اقدام کنید یا عکس العمل نشان دهید!

 

4) اگر Prospect در صورت دفاعی ، او را تحریک کنید و به او نشان دهید که به او نیازی ندارید. بلکه او به فرصت بیشتری احتیاج دارد. به او واضح بگویید که او فقط می تواند رویاهای خود را از فرصت بدست آورد.

5) اگر Prospect در صورت حل هرگونه سوال آنها را برطرف می کند ، ممکن است مجبور شوید یک بار دیگر به طور خلاصه ارائه را ارائه دهید.

6) قدرت موقعیت سازی را به او نشان دهید. اگر زودتر به او ملحق شد ، به او بگویید ممکن است مزایایی کسب کند. او ممکن است برخی از افراد تیم خود را از پشتیبانی شما جلب کند. اما هیچ تعهد غلطی انجام ندهید.

 

  • ۹۹/۰۹/۳۰
  • digital doorlock

نظرات (۱)

دوستان من می خواهم وتد کسب و کار اینترنتی بشم ، ولی اطلاعات زیادی در این زمینه ندارم. کسی در مورد کسب درآمد اینترنتی اطلاعاتی داره؟ من میخوام سایت فروشگاه اینترنتی راه بیندازم ولی هیچ اطلاعاتی ندارم ، لطفا راهنماییم کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی