دانستنی های روز

در این وبلاگ ما تمامی اطلاعات راجع به هر موضوعی که برای شما مفید باشد، را در اختیارتان قرار می دهیم

دانستنی های روز

در این وبلاگ ما تمامی اطلاعات راجع به هر موضوعی که برای شما مفید باشد، را در اختیارتان قرار می دهیم

  • ۰
  • ۰

امروزه اکثر کسب و کار ها اینترنتی شده اند. همه چیز در دنیا داره روبه اینترنتی شدن میره ، از خرید های آنلاین تا کسب کار ها همه اینترنتی شده اند . و اکثر کسب و کار های اینترنتی موفقیت زیادی کسب میکنند. ما در اینجا چند مورد از راه های کسب درآمد اینترنتی را آموزش میدهیم .

کسب درآمد اینترنتی

من روش جدیدی برای تسریع در ایجاد ثروت خود به شما نشان خواهم داد.

 

برای بسیاری از افراد ، کسب درآمد آنلاین یک رویای مطلق است که به حقیقت می پیوندد. اگر آنها می توانستند راهی برای کسب درآمد از طریق یک وب سایت یا یک فعالیت اینترنتی دیگر پیدا کنند ، می توانند کار خود را رها کنند تا به کارآفرینی بپردازند ، زمان بیشتری را با خانواده خود بگذرانند و در نهایت کنترل زمان و زندگی خود را دوباره به دست بگیرند.

چیز دیوانه وار این است که کسب درآمد آنلاین یک رویا نیست. من تقریباً یک دهه است که با وب سایت خود Good Financial Cents این کار را انجام می دهم. من همچنین هزاران نفر دیگر را می شناسم که از طریق راه شخصی خود با وب سایت ها ، دوره ها یا استراتژی های بازاریابی منحصر به فرد درآمد کسب می کنند.

حالا ، این خبر خوب است. اکثر استراتژی های درآمد آنلاین چندان پیچیده نیستند. مانند هر فعالیت تجاری ، درآمد آنلاین شما برای رشد نیاز به زمان دارد. شما باید مایل باشید زمان و انرژی لازم را برای بیرون کشیدن ایده خود اختصاص دهید ، و حتی اگر سفر خود را آهسته آغاز کنید ، باید به آن رنده شوید.

اگر می خواهید از طریق اینترنت درآمد کسب کنید اما مطمئن نیستید از کجا شروع کنید ، در اینجا چندین مورد از بهترین و واقعی ترین استراتژی ها را می توان در نظر گرفت:

شماره 1: Google Adsense

اگر از هر وب سایتی بازدید کرده اید ، تبلیغات Google را مشاهده کرده اید. این تبلیغات در همه جا وجود دارد و دلیل خوبی هم دارد. راه اندازی آنها نه تنها در هر وب سایت اساسی آسان است ، بلکه هنگامی که وب سایت شما بازدید منظمی از ترافیک را شروع می کند می تواند سودآور باشد.

یکی از نکات جالب در مورد Google AdSense این است که راه اندازی آن بسیار آسان است. اگر وبلاگ یا وب سایتی دارید ، می توانید برای یک حساب Google AdSense رایگان ثبت نام کنید. از آنجا ، Google یک کد منحصر به فرد به شما می دهد که می توانید آن را در وب سایت خود جایگذاری کنید. Google آن را از آنجا می گیرد ، بازدیدها و بازدیدهای صفحه و درآمد شما را از طرف شما ردیابی می کند. برای ادامه کار هیچ گونه نگهداری و نگهداری وجود ندارد ، که اگر قبلاً وب سایتی داشته باشید آن را بی دردسر می کند.

تبلیغ شده

  1. نام تجاری یونیسف ایالات متحده | برنامه پولی
  2. سرویس بهداشتی بیش از توالت فرنگی است
  3. BrandVoice ملت مدنی | برنامه پولی
  4. نکاتی برای مقابله با کلاسهای آنلاین
  5. نام تجاری Grads of Life | برنامه پولی
  6. چگونه کارفرمایان می توانند یک نیروی کار عادلانه در نسل بعدی - حتی در هنگام شیوع بیماری - ایجاد کنند

چه مقدار درآمد خواهید داشت؟ به نظر من بهترین ماه من با Google AdSense در طول ده سال گذشته تقریبا 5000 دلار بوده است. آن ماه شگفت انگیز ذهن من را از آنجایی که نزدیک به آغاز سفر وبلاگ نویسی من بود منفجر کرد. وقتی در یک ماه از صفر به 5000 دلار برسید ، دنیای شما را لرزاند. برای من ، این موضوع باعث هیجانم بیشتر شد زیرا می دانستم راه های دیگری برای کسب درآمد وجود دارد.

شماره 2: بازاریابی وابسته

چه وب سایتی داشته باشید و چه در حال ایده پردازی برای یک وبلاگ هستید ، می توانید به بازاریابی شرکت های وابسته نیز توجه کنید. با بازاریابی وابسته ، در محتوای وب سایت خود با مارک ها و مشاغل شریک هستید. اگر کالایی یا خدماتی را ذکر کنید ، با استفاده از کد وابسته منحصر به فردی که هنگام ثبت نام در آن برنامه وابسته خاص دریافت کرده اید ، به آن محصول یا خدمات پیوند می دهید. از آنجا ، هر زمان که شخصی از طریق پیوند شما کالایی یا خدماتی را خریداری می کند ، درآمد کسب خواهید کرد.

به طور کلی ، شما می خواهید با شرکت های وابسته ای که مربوط به مفهوم وبلاگ شما هستند شریک شوید. از آنجا که من یک مشاور مالی هستم ، بسیاری از انرژی وابسته خود را به محصولات مالی مانند حساب های پس انداز ، کارت های اعتباری و حساب های سرمایه گذاری متمرکز کرده ام.

کسب درآمد اینترنتی

علاوه بر ثبت نام در برنامه های وابسته انفرادی ، می توانید در یک شبکه تبلیغاتی وابسته نیز ثبت نام کنید که تعداد زیادی وابسته مختلف را در یک مکان ارائه می دهد. به این ترتیب ، می توانید ببینید که چه چیزی کار می کند و چه چیزی با گذشت زمان کار نمی کند.

اگر به دنبال الهام هستید ، دوست من میشل شرودر-گاردنر از وب سایت Making Sense of Sense به متخصص در زمینه بازاریابی وابسته تبدیل شده است. میشل ماهانه بیش از 100000 دلار از طریق وبلاگ خود درآمد کسب می کند و عمده درآمد خود را از طریق فروش شرکت های وابسته تأمین می کند. میشل در بازاریابی وابسته به قدری موفقیت کسب کرده است که حتی دوره اختصاصی خود را به نام ایجاد حس بازاریابی وابسته نیز گذرانده است.

در حالی که میشل با تعداد زیادی شرکت وابسته در صنعت خدمات مالی کار می کند ، یکی از بزرگترین شرکت های وابسته وی یک شرکت میزبان وبلاگ به نام Bluehost است. این فقط نشان می دهد که اگر مخاطبان خود را بشناسید و با ایجاد ترافیک کافی برای ایجاد فروش ، می توانید تقریباً با هر شرکت وابسته یا کالایی درآمد کسب کنید.

شماره 3: مشاوره

روش دیگر کسب درآمد اینترنتی مشاوره است. اگر در هر زمینه ای متخصص باشید ، به طور بالقوه می توانید افرادی را پیدا کنید که مایلند به شما پول دهند تا در مورد اهداف شخصی یا شغلی خود به آنها مشاوره دهند. ممکن است فکر کنید برای مشاوره با شرکت های بزرگ به اندازه کافی مهم نیستید ، اما می توانید از نوع تخصصی که مردم برای آن هزینه می کنند تعجب کنید.

همکار من رابرت فارینگتون از The College Investor نمونه خوبی از کسی است که در یک صنعت بعید از طرف آنلاین مشاوره می کند. رابرت به من گفت که پس از چند سال وبلاگ نویسی ، چند مارک با او تماس گرفتند تا از او در رسانه های اجتماعی وبازاریابی آنلاین.

رابرت گفت که بسته به برنامه و کارش برای مدتی به طور متوسط ​​4-6 از این کنسرت ها را در هر سال انجام می دهد. بهترین قسمت این است که او یک نرخ ثابت دریافت کرد که معمولاً حدود 100 دلار در ساعت کار می کرد. و به یاد داشته باشید ، این دستمزدی بود که او برای مشاوره به مردم در مورد بهترین روشهای استفاده از ابزارهای رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و Pinterest برای رشد مارک های خود دریافت می کرد.

اگر می خواهید مشاوره خود را شروع کنید اما مطمئن نیستید که اقدامات بعدی را انجام دهید ، همچنین می توانید از طریق Clarity.fm یک حساب رایگان راه اندازی کنید. این وب سایت به هر کسی که می خواهد مشاوره ارائه دهد اجازه می دهد یک نمایه رایگان ایجاد کند. پس از تنظیم نمایه ، افراد شما را پیدا می کنند و جلسه ای را که برای آن پول دریافت می کنید رزرو می کنند.

شماره 4: دوره های آنلاین

اگر مهارت خاصی دارید که می توانید به دیگران بیاموزید ، همچنین می توانید یک دوره آنلاین را تنظیم کنید که بتوانید به صورت آنلاین بازاریابی کنید. دوره های آنلاین را می توانید بیابید که از آشپزی گرفته تا بازاریابی یا حتی نوشتن به صورت آزاد آموزش می دهد. هک ، من حتی دوره خودم را برای مشاوران مالی که می خواهند تجارت خود را به صورت آنلاین انجام دهند - فرمول رشد مشاور آنلاین ارائه می دهم.

سال گذشته ، من به دوستم جوزف مایکل از Easy Course Creation را پروفایل کردم. مایکل چندین دوره مختلف را ارائه می دهد ، از جمله دوره های مربوط به یک نرم افزار نوشتن به نام "Scrivener". طی سالهای گذشته ، مایکل سالانه شش رقم یا بیشتر فروش دوره هایی را کسب کرده است که به مردم کمک می کند تا به نوع موفقیتی که کسب کرده اند ، دست یابند.

اکثر افراد دوره آنلاین خود را از طریق بستری مانند Teachable.com تنظیم می کنند. با Teachable ، می توانید مطالب دوره خود را بارگذاری کنید و از سیستم عامل برای مدیریت مشتری و پذیرش پرداخت استفاده کنید.

شماره 5: پادکست

راه دیگر برای کسب درآمد آنلاین ، میزبانی پادکست آنلاین است. من پادکست Good Financial Cents را دارم که می توانم وبلاگم را همراهی کنم ، و از این بستر برای یافتن حامیان مالی و تبلیغ کنندگان جدید همیشه استفاده می کنم.

من هنوز به یاد دارم که اولین اسپانسر خود را در پادکست دیدم و فهمیدم که آنها حاضرند 8000 دلار برای من بپردازند تا یک کلیپ کوتاه در ابتدای هر پادکست به مدت 90 روز داشته باشم. در آن زمان این اتفاق برای من بسیار هیجان انگیز بود زیرا مطمئن نبودم که در ابتدا می توانم از پادکست خود به این اندازه درآمد کسب کنم.

با این حال ، تعداد زیادی از مردم در پادکست های خود بسیار بیشتر از من کار می کنند. نگاهی به پادکست کارآفرین در آتش که توسط John Lee Dumas برگزار می شود. طبق آخرین گزارش درآمد نمایش ، این پادکست در مارس 2018 درآمد خالصی بالغ بر 400000 دلار داشته است. اکنون این دیوانه است.

 

کلید پیشرفت در پادکست یافتن جایگاه ویژه ، افزایش مخاطب و سپس یافتن راه هایی برای کسب درآمد و ارتباط با حامیان مالی است. این ساده ترین راه برای کسب درآمد آنلاین نیست زیرا بسیاری از تدارکات برای نوشتن ، ضبط و ویرایش پادکست وجود دارد ، اما هنوز هم قابل تأمل است.

شماره 6: فروش کتاب

در حالی که صنعت چاپ و نشر قبلاً سنگین بود ، این روزها می توانید تمام مراحل نوشتن ، چاپ و بازاریابی آنلاین کتاب را انجام دهید. وب سایت هایی مانند ایجاد فضا به شما امکان می دهند بدون درگیر کردن ناشری رسمی ، کتاب خود را بارگذاری و برای چاپ ببرید و حتی می توانید کتاب خود را در سایت Amazon.com تهیه کنید تا افراد بتوانند آن را در آنجا بخرند.

وبلاگ نویسی که من می شناسم به نام جوزف هوگ دارای یک وبلاگ موفق (کار من از خانه پول) و تجارت پر رونق انتشار کتاب است. هوگ چندین کتاب را نوشت که به صورت آنلاین منتشر کرده است تا یک منبع درآمد منفعل را ایجاد کند. او می گوید به طور متوسط ​​در هر ماه حدود 685 کتاب فروخته می شود تا به طور متوسط ​​1857 دلار درآمد کسب کند. بد نیست ، ها؟

اگر فکر می کنید می توانید کتابی بنویسید که مردم مایل به خرید آن هستند ، این یک استراتژی هوشمندانه است که باید در نظر بگیرید زیرا هزینه های راه اندازی ممکن است کم باشد و به هر حال شما احتمالاً قبلاً یک کامپیوتر و نرم افزار پردازش کلمه دارید.

آدم‌ها فکر می‌کنند پول و موفقیت به شانس است اما واقعاً این‌طور نیست. موفقیت با تلاش بی‌وقفه و همیشگی به وجود می‌آید.

ما آدم‌ها در زندگی با چالش‌ها و مشکلات زیاد کوچک و بزرگی مواجه می‌شویم؛ تلاش‌های شبانه‌روزی که به نتیجه دلخواه نرسیده؛ فشارهای کاری زیادی که بعضی وقت‌ها وجود داشته؛ اما همه این‌ها زمانی‌که به هدفت و موفقیتت ایمان داشته باشی، پیش می‌روی و مطمئن هستی که تلاش‎‌هایت به نتیجه خواهد رسید.

این تجارت و مدل تجاری برای من سمبل است؛ سمبل فرصت برابر برای آدم‌ها؛ سمبلی که نشان می‌دهد هرکس درست‌تر تلاش کند، موفق می‌شود.


 

  • ۹۹/۰۹/۲۵
  • digital doorlock

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی