دانستنی های روز

در این وبلاگ ما تمامی اطلاعات راجع به هر موضوعی که برای شما مفید باشد، را در اختیارتان قرار می دهیم

دانستنی های روز

در این وبلاگ ما تمامی اطلاعات راجع به هر موضوعی که برای شما مفید باشد، را در اختیارتان قرار می دهیم

  • ۰
  • ۰

سیمان جزو مهمترین و پرکاربردترین مصالح ساختمانی شمرده می شود. در جاهایی که نیاز است اجزا و عناصر ساختمان به یک دیگر چسبیده شوند از سیمان استفاده می شود. ترکیب سیمان به گونه ای است که آب را درون بافت خود نگه می دارد و اجزا را به یکدیگر می چسباند. اما یک ویژگی سیمان پرتلند معمولی این است که رنگ خاکستری دارد. این رنگ در جاهایی مانند نمای ساختمان و در هر جایی که جلوی چشم است و دیده می شود مناسب نیست. بنابراین نیاز است رنگ سیمان به گونه ای تغییر یابد تا در نمای ساختمان مورد استفاده قرار بگیرد. عناصری که در سیمان وجود دارد و باعث ایجاد رنگ تیره سیمان می شود موادی مانند اکسید آهن، مس، کروم، تیتان و منگنز است. در ادامه به کاربرد های سیمان سفید اشاره می کنیم و برخی شرکت های فروش سیمان سفید را معرفی می کنیم.

فروش سیمان سفید

سیمان سفید چگونه تولید می شود؟

برای گرفتن رنگ تیره از سیمان لازم است موادی که باعث این رنگ می شوند را از آن جدا کرد. به این منظور سنگ آهک خالص و خاک کالوئن سفید در ترکیب سیمان سفید به کار می رود. همچنین به جای اکسید آهن از اکسید آلومینیوم، گچ، فلدسپات، شیشه، کلرور منیزیم یا کریولیت استفاده می شود. به این ترتیب هم ویژگی چسبنگی سیمان حفظ می شود و هم رنگ سیمان به سفیدی متمایل می شود. البته استفاده از این مواد باعث می شود هزینه آن از سیمان معمولی بالاتر باشد. اما به جای آن چسبندگی این سیمان نیز دو برابر سیمان معمولی است.

فروش سیمان سفید به چه منظور انجام می شود؟

از سیمان سفید در نماسازی ساختمان ها، ساخت آجر موزاییک، کاشی کاری و تولیدات هنری استفاده می شود. از آن جایی که هزینه تولید سیمان سفید نسبت به سیمان پرتلند عادی بالاتر است از این سیمان در زیربنای ساختمان و برای تولید بتن و ملات استفاده نمی شود. بنابراین بخش عمده فروش سیمان سفید به منظور استفاده در نمای ساختمان ها است. علاوه بر آن در فضای داخلی ساختمان و برای بندکشی درزهای کاشی و سرامیک نیز سیمان سفید به کار می رود.

امروزه با افزایش محبوبیت نمای سیمانی فروش سیمان سفید نیز افزایش بسیاری داشته است. مدل های مختلفی برای نمای سیمانی وجود دارد. در نماهایی مانند نمای سیمان شسته، نمای سیمان سفید، نمای رومی سیمانی، نمای سیمانی تخته ماله، نمای تگرگی و ماهوتی، نمای تیشه ای و نمای خراشی از سیمان سفید بهره برده می شود.

فرق سیمان سفید و سیمان معمولی

سیمان سفید با چه موادی مخلوط می شود؟

همانطور که گفته شد سیمان سفید در نمای ساختمان ها، بخش های داخلی ساختمان و بندکشی کاشی و سرامیک به کار می رود. برای کاربرد در نمای ساختمان از مخلوط گچ سفید و سیمان سفید استفاده می شود. ماده اصلی در نمای ساختمان و دیوار ها گچ است و سیمان سفید برای افزایش مقاومت آن و مقاومت در برابر رطوبت به آن اضافه می شود.

از کجا می توان سیمان سفید مرغوب تهیه کرد؟

چندین کارخانه مختلف در کشور ما هستند که فروش سیمان سفید را انجام می دهند. اما پیشنهاد ما به شما پودر سازان است. با مراجعه به سایت پودرسازان می توانید اطلاعات بیشتر را دریافت کنید و برای سفارش به شماره تلفن های مشخص شده زنگ بزنید.

 

 

  • ۹۹/۰۹/۲۲
  • digital doorlock

سیمان سفید

فروش سیمان سفید

نظرات (۱)

شما پودر سنگ فله ای هم دارید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی