دانستنی های روز

در این وبلاگ ما تمامی اطلاعات راجع به هر موضوعی که برای شما مفید باشد، را در اختیارتان قرار می دهیم

دانستنی های روز

در این وبلاگ ما تمامی اطلاعات راجع به هر موضوعی که برای شما مفید باشد، را در اختیارتان قرار می دهیم

  • ۰
  • ۰

کلمۀ SEO مخفف کلمات Search Engine Optimization  است  که در زبان فارسی به آن بهینه سازی برای موتور های جست و جو اطلاق می شود. البته اکنون تعریف آن کمی متفاوت شده است و طبق نظر کارشناسان سئو بهتر است به جای آن بگوییم «بهینه سازی برای کاربران نه برای موتورهای جستجوگر». این تعریف درست است چرا که در نهایت این کاربران هستند که به سئو سایت کمک می کنند. افزایش بازدیدکننده، میزان زمان ماندگاری کاربر در سایت و… از موارد مهم در سئو هستند. در آموزش سئو مخصوص مدیران کسب و کار این موارد کاملاً توضیح داده می شود تا از این طریق بتوانند سایت کسب و کار آنلاین خود را بهتر مدیریت کنند.

آموزش سئو

سئو سایت یکی از ضروری ترین شیوه های علم دیجیتال مارکتینگ می باشد که موجب افزایش اعتبار و ترافیک وب سایت شما خواهد شد. در چند ساله اخیر بیشتر از 80 درصد بازاریابی ها به روش اینترنتی و با تکنیک های سئو انجام می گیرند.

با سئو وب سایت شما می تواند در نتایج موتورهای جستجوگر از جمله گوگل در رتبه های بالا قرار بگیرد و افزایش ترافیک داشته باشد. سئو شامل استراتژی های بسیار متنوع و جذابی می باشد که محتاج تمرین فراوان و در نتیجه تسلط پیدا کردن بر بهینه سازی سایت با روش های سئو داخلی و سئو خارجی می باشد.

آموزش سئو شامل چه بخش هایی می شود؟

در قدم آوا آموزش سئو باید معنای سئو را درک کنیم. برای اینکه به خوبی بدانیم سئو چیست، لازم است با سه بخش مهم آشنا شویم. درواقع سئو به سه بخش تقسیم می‌شود و آموزش سئو از همین جا آغاز می‌گردد. در جواب اینکه سئو چیست باید گفت سئو سه چیز است: سئو داخلی، سئو خارجی، سئو تکنیکال.

آموزش سئو

معمولا برای آموزش سئو از این مرحله بهتر است شروع کنید. سئو داخلی به درون سایت مربوط میشود و در این مرحله باید فاکتورهای سئو داخلی را در محتوا و درون صفحات سایت پیاده سازی کنید. دو نکته خیلی مهم در سئو داخلی شامل تولید محتوای با کیفیت و لینک سازی داخلی میباشد.

سئو خارجی به بیرون سایت مربوط می‌شود. در این مرحله لینک سازی خارجی انجام می‌شود تا سایت معروف شود و اعتبار آن بالا رود به این طریق می‌تواند در جایگاه بالایی قرار بگیرد. 

این قسمت هیچ ارتباطی به محتوا ندارد و به زیرساخت فنی سایت مربوط میشود. مانند: کدنویسی استاندارد، بهبود سرعت سایت و قابلیت ریسپانسیو بودن و... . البته به کمی دانش برنامه نویسی احتیاج دارد.

منابع آموزش سئو

مطالعه مقاله ها و کتاب ها به شما کمک می کند تا درکی عمیق تر از مفاهیم سئو داشته باشید. سئو فرآیند ساده‌ای نیست که به راحتی پیاده‌سازی شود زیرا نیازمند دانش زیاد، علم پیش زمینه‌ای و صبر است. موتور‌های جستجو با تغییر مداوم الگوریتم‌های رتبه‌بندی خود غیر قابل پیش‌بینی هستند؛ بنابراین وظیفه مهندسین سئو بروز نگه داشتن اطلاعات خود در این زمینه است.

آموزش سئو

اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه آموزش سئو هستید، می توانید به سایت سئو اینجا مراجعه نموده و از مقالات مفید آن در این زمینه بهره مند شوید.

وب سایت سئو اینجا یکی از بزرگترین و بروزترین وب سایت های ایرانی می باشد که در زمینه تولید محتوا و آموزش سئو فعالیت می کند.

  • ۹۹/۰۸/۱۴
  • digital doorlock

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی