دانستنی های روز

در این وبلاگ ما تمامی اطلاعات راجع به هر موضوعی که برای شما مفید باشد، را در اختیارتان قرار می دهیم

دانستنی های روز

در این وبلاگ ما تمامی اطلاعات راجع به هر موضوعی که برای شما مفید باشد، را در اختیارتان قرار می دهیم

  • ۰
  • ۰

عمل زیبایی بینی یکی از محبوب ترین جراحی‌ها می‌باشد و هر ساله افراد زیادی به عمل بینی روی می‌آورند تا در اجتماع جذاب تر جلوه کنند. عمل زیبایی بینی این امکان را فراهم کرده است که به چهره دلخواه و زیبایی که مورد نظرتان است، برسید و دیگر مانند گذشته نیست که نتوان عیوب چهره را بر طرف کرد و تنها راه زیباتر شدن استفاده از لوازم آرایشی باشد. بعضاً افرادی هستند که با عمل زیبایی بینی مخالفت می‌کنند و معتقدند که این روش بر سلامتی اثر منفی می‌گذارد و فایده‌ای جز ظاهر زیبا ندارد. در صورتی که اکنون با پیشرفت‌های تکنولوژی دیگر بدون آسیب وارد کردن به سلامتی فرد چهره ی او زیباتر می شود. از طرفی عمل زیبایی بینی مزایای دارد که در ادامه با ان آشنا می‌شویم.

نتیجه عمل زیبایی بینی

مزایای عمل زیبایی بینی

جراحی زیبایی فقط جنیه زیبایی ندارد بلکه ضمن عمل با برطرف نمودن عیوب ساختاری، مشکلات سلامتی هم برطرف می‌شود که در ادامه با آن ها آشنا می‌شویم.

برطرف کردن مشکلات تنفسی

اگر بینی در اثر حادثه یا سانحه ضربه بخورد یا به آن فشار وارد شود ممکن است دچار شکستگی و انحراف شود. این انحراف شاید در ابتدا و در کوتاه مدت، مشکلی به وجود نیارد اما به مرور زمان انحراف عمیق‌تر می‌شود و در ساختار بینی ناهماهنگی ایجاد می‌کند. این اختلالات در تنفس مشکل‌زا خواهند شد. جالب است بدانید که انحراف بینی لزوماً از ظاهر مشخص نمی‌شود یعنی ممکن است بینی صاف به نظر بیاید در حالی که ساختار استخوانی زیر آن انحراف دارد.

علاوه بر آن افرادی هستند که از پلیپ رنج می‌برند و یک شب خواب با تنفس راحت را آرزو می‌کنند. حین جراحی، تمامی این مشکلات برطرف می‌شود و پزشک جراح تمام تلاش خود را می‌کند تا بینی سالم و بی نقص تحویل بیمار دهد. در واقع امروزه این امکان فراهم شده که در یک جراحی هم نقایص بینی برطرف شود و هم تغییرات مربوط به زیبایی اعمال شود.

مزایای عمل زیبایی بینی

برطرف کردن نقص‌های ظاهری

بعضی بینی‌ها در اثر شکستگی قوزدار می‌شوند البته بینی خیلی از افراد به صورت مادرزادی قوز دارد. در روش جراحی بسته یا باز (هیچ فرقی ندارد) جراح، با تراشیدن برآمدگی این مشکل را بر طرف می‌کند و شما می‌توانید با شوق در آینه به صاف بودن بینی خود بنازید.

نامتقارن بودن سوراخ‌های بینی یا بزرگ بودن آن‌ها، جلوه زیبای بینی را خدشه دار می‌کند.  خوشبختانه در عمل زیبایی بینی این عیوب به راحتی قابل رفع می‌باشد که اتفاقاً یکی از مهم‌ترین کاربردهایش هم رفع این عیوب است. دیگر احتیاجی نیست نگران دیده شدن داخل بینی یا نا متقارن بودن آن باشید کافی است به پزشک جراح خود ایمان داشته باشید.

افتادگی نوک بینی از رایج‌ترین مشکلات ظاهری است که معمولاً با بالا رفتن سن بیشتر می‌شود. بعضاً افرادی هم هستند که از جراحی اولیه خود راضی نبوده‌اند چرا که نوک بینی آن‌ها افتاده‌تر می‌شد (مخصوصاً بینی‌های گوشتی). شکیل و زیبا کردن نوک بینی، حاصل دستان توانمند پزشکی است که تبحر و ظرافت این کار را دارد. بنابراین با انتخاب جراح با تجربه، می‌توانید نوک بینی خود را به یکی از سه فرم فانتزی، نیمه فانتزی و طبیعی درآورید. در بین‌های فانتزی نوک بینی سر بالاتر می‌باشد د حالی که در فرم طبیعی همان حالت طبیعی و بدون افتادگی را خواهد داشت.

عمل زیبایی بینی

سخن آخر

جراحی زیبایی بینی این فرصت را در اختیار همه ی افراد قرار داده است تا با اعتماد به نفس بیشتری در اجتماع حضور یابند و عیوب ظاهری خود را برطرف کنند یا حتی اگر عیبی هم وجود نداشته باشد، می‌توانند به چهره ای زیباتر برسند. عمل زیبایی بینی هم جنبه درمانی دارد هم زیبایی. بسیاری از مشکلات ساختاری و تنفسی می‌تواند به راحتی و یک باره در همان جراحی زیبایی برطرف شود.

  • ۹۹/۰۷/۲۸
  • digital doorlock

عمل بینی

عمل زیبایی بینی

نظرات (۱)

عالی بود نکاتی که گفته شده.

من درمورد جراحی بینی مطالب زیادی خوندم اما مقاله شما خیلی کامل بود ممنون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی