دانستنی های روز

در این وبلاگ ما تمامی اطلاعات راجع به هر موضوعی که برای شما مفید باشد، را در اختیارتان قرار می دهیم

دانستنی های روز

در این وبلاگ ما تمامی اطلاعات راجع به هر موضوعی که برای شما مفید باشد، را در اختیارتان قرار می دهیم

  • ۰
  • ۰

بینی یکی از مهم ترین و حساس ترین اعضای صورت است. بینی نقش های متعدد و حساسی را در زندگی انسان ایفا می کند. بینی مهم ترین عضو خارجی در فرآیند تنفس است و بویایی و چشایی انسان به بینی وابسته است. علاوه بر آن محل قرارگیری بینی باعث شده که نقش مهمی در زیبایی چهره شخص داشته باشد. بینی خوش فرم می تواند اعتماد به نفس زیادی به فرد بدهد و بینی بدفرم و زشت بر عکس اعتماد به نفس شخص را از بین می برد. در سراسر جهان و مخصوصا ایران همه ساله افراد زیادی خواهان جراحی بینی خود هستند. به طور کلی بینی ها از نظر فرم و بافت به دو دسته بینی گوشتی و استخوانی تقسیم می شوند. جراحی بینی گوشتی برای بعضی از افراد به معضل بزرگی تبدیل شده است. ما در این مقاله قصد داریم درمورد جراحی بینی گوشتی صحبت کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

بینی های گوشتی چه خصوصیتی دارند؟

بینی هایی که غضروف نرم و حالت پذیر و پوست ضخیم و چرب دارند را بینی گوشتی می نامند. همچنین پره ها و نوک بینی های گوشتی بزرگ تر از حالت عادی است.

روش جراحی بینی گوشتی

بابت نتیجه جراحی بینی گوشتی نگران نباشید

در ابتدای مقاله گفتیم که بسیاری از کسانی که بینی گوشتی دارند با بینی خود مشکل دارند چون فکر می کنند که اگر بینی خود را عمل کنند دوباره به حالت سابقش برمی گردد. علت این امر این بود که چون پزشکان غضروف را تا حد زیادی برمیداشتند و همین اتفاق باعث میشد چربی های بینی دوباره منتشر بشوند و بینی به حالت قبل برمیگشت؛  در حال حاضر آنقدر علم پزشکی پیشرفت کرده که دیگر جای نگرانی نیست. پزشکان زیبایی در جراحی بینی گوشتی قسمت کمی از غضروف را فرم می دهند که دیگر به حالت سابقش برنگردد. همچنین پیوند زدن مقداری غضروف به بخش های ضعیف غضروفی باعث می شود غضروف تقویت شود و فرم خود را از دست ندهد.

برای جراحی بینی گوشتی، کدام تکنیک عمل بینی بهتر است؟

عمل بینی به دو روش انجام می شود. روش باز و روش بسته. روش عمل بینی بسته معمولا برای بینی هایی انجام میشود که تغییرات کمی لازم است روی آن ها ایجاد شود. در مقابل، روش عمل بینی باز برای جراحی های ترمیمی و ضربه هایی که به بینی خورده اند مناسب تر است. در عمل بینی گوشتی چون مبنای کار براساس تقویت غضروف و ترمیم آن است، روش عمل بینی باز بهترین روش موجود است.

هزینه جراحی بینی گوشتی

پزشک مناسب برای جراحی بینی گوشتی

جراحی بینی گوشتی با توجه به حساسیت هایی که دارد کار دشواری است و پزشکی که این عمل جراحی را انجام میدهد باید بسیار کاربلد و همچنین با تجربه باشد. داشتن سابقه طولانی پزشک به او کمک می کند تا با دقت بیشتری جراحی را انجام بدهد و با مشکلاتی که ممکن است در حین جراحی به وجود بیاید کاملا آشنا باشد و بتواند آنها را برطرف کند.

ما توصیه می کنیم که صورت خود را به دست پزشکان تازه کار و نابلد نسپارید چون ممکن است نتیجه این جراحی شما را تا آخر عمر پشیمان کند.

هزینه جراحی بینی گوشتی چقدر است؟

هزینه جراحی بینی گوشتی در شهرهای مختلف و حتی منطقه های مختلف یک شهر می تواند با هم متفاوت باشد. این مورد به موارد زیادی بستگی دارد از جمله:

  • این که عمل جراحی در مطب پزشک انجام میشود یا در بیمارستان
  • موقعیت جغرافیایی مطب یا بیماستان
  • میزان مهارت و تجربه جراح یا پزشک متخصص. طبیعی است هر چقدر تجربه و شهرت جراح بیشتر باشد هزینه ی عمل نیز بیشتر خواهد بود.
  • نوع بینی و خصوصیات ساختاری آن
  • هزینه های مربوط به بیهوشی

معمولا در طی جلسات مشاوره پیش از عمل، پزشک تمامی مواردی که مشمول هزینه می شوند را به داوطلب توضیح می دهد.

 

 

 

 

نظرات (۱)

من بینیمو جراحی کردم ولی جایی که عمل کردم کلاه بردار بود. خداروشکر با پیگیری هایی که توسط مجموعه شهرداد انجام دادم خسارتمو پس گرفتم

میخام بگم انتخاب کلینیک و جراح خیلی مهمه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی