دانستنی های روز

در این وبلاگ ما تمامی اطلاعات راجع به هر موضوعی که برای شما مفید باشد، را در اختیارتان قرار می دهیم

دانستنی های روز

در این وبلاگ ما تمامی اطلاعات راجع به هر موضوعی که برای شما مفید باشد، را در اختیارتان قرار می دهیم

  • ۰
  • ۰

 

 

در این پست ما به بررسی دو کد دستوری پر کاربرد برای شما کاربران عزیز اپراتورهای ایرانسل و همراه اول می پردازیم. این دو کد عبارتند از شارژ خط به خط  در اپراتور ایرانسل و غیر فعالسازی مصرف اینترنت آزاد.

 

از اتفاقاتی که برای همه ما پیش آمده، این است که یک باره بسته اینترنت ما تمام می گردد و ما از تمام شدن بسته خود اطلاع نداریم .در این لحظه است که ما وارد برنامه ای مانند اینستاگرام می شویم و تمام. اگر خیلی خوش شانس باشید و دارای سیم کارت اعتباری باشید، تا ریال آخر شارژتان مصرف می گردد و یک دفعه شما با حساب 0 ریال مواجه می گردید. اگر خیلی بدشانس باشید، پس احتمالا سیم کارت شما دائمی است و می توان گفت که تا زمانی که شما بسته جدید بخرید، قرار است که به حساب شما با مصرف آزاد اینترنت افزوده شود.

 

در واقع طبق محاسبات، مصرف هر گیگ اینترنت آزاد سیم کارت دائمی حدودا 52 هزار تومن و هر گیگ اینترنت آزاد سیم کارت اعتباری حدودا 65 هزار تومن می باشد.

 

خوشبختانه با فشاری که از طرف وزارت ارتباطات و مردم اعمال شد و بخشنامه ای که صادر شد، اپراتور های تلفن همراه مجبور شدند که با قرار دادن و معرفی کردن یک کد دستوری مانع استفاده از مصرف اینترنت آزاد گردند که به صورت زیر است:

 

غیر فعالسازی  اینترنت آزاد در اپراتور همراه اول

غیر فعالسازی  اینترنت آزاد در اپراتور همراه اول

برای غیر فعالسازی  اینترنت آزاد در همراه اول نیاز است که کد دستوری #113*100* را وارد کنید. بعد از این که این کد را وارد  کنید، پیامی با محتوای زیر برایتان ارسال می گردد:

 

مشترک گرامی، تعرفه اینترنت آزاد شما، از تاریخ **/**/****، زمان **:** به درخواست شما غیر فعال شده است.

 

 

 

غیر فعالسازی مصرف اینترنت آزاد در اپراتور ایرانسل

برای غیر فعالسازی مصرف اینترنت آزاد ایرانسل باید کد دستوری #۳*۲*۳*۵۵۵* را در اسمارت فون خود وارد کنید. بعد از وارد کردن کد زیر بلافاصله مصرف اینترنت آزاد شما قطع می شود و در صورتی که بسته شما تمام شود، دیگر به شبکه جهانی اینترنت متصل نمی شوید.


 

 

 

شارژ خط به خط در ایرانسل

شارژ خط به خط ایرانسل

همانند مورد بالا، شما حتما با این موضوع نیز مواجه شده اید که شارژ سیم کارت اعتباری ایرانسل شما تمام می شود و متاسفانه دسترسی برای خرید شارژ  برای افزایش اعتبار ندارید. این موقع است که دوستان شما می توانند به کار شما بیایند و برای شما شارژ  ارسال کنند. اپراتور ایرانسل به این موضوع فکر کرده است و با ارائه یک کد دستوری ساده این موضوع را حل کرده است. البته شارژ خط به خط ایرانسل از طریق اپلیکیشن ایرانسل من که توسط شرکت ایرانسل ارائه گردیده است، نیز امکان پذیر است.

 

کد دستوری شارژ خط به خط ایرانسل

برای انتقال شارژ می توانید از دو کد دستوری زیر استفاده کنید.

 

*142*1#  /   *555*1*3*1#

 

در صورتی که دوست شما مبلغ شارژ را تایید کند، شارژ به حساب شما افزوده می شود و دیگر بدون شارژ نخواهید ماند.

 

 

 

اپلیکیشن ایرانسل من

برای انتقال شارژ ایرانسل به بخش سرویس خط به خط وارد شوید. در این قسمت شماره طرف مقابل و مبلغ را وارد کنید تا شارژ منتقل شود.

 

 

 

این شما و دو کد دستوری مهم برای شما. تا آموزش های دیگر بدرود. امیدوارم از این مقاله راضی بوده باشید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی