دانستنی های روز

در این وبلاگ ما تمامی اطلاعات راجع به هر موضوعی که برای شما مفید باشد، را در اختیارتان قرار می دهیم

دانستنی های روز

در این وبلاگ ما تمامی اطلاعات راجع به هر موضوعی که برای شما مفید باشد، را در اختیارتان قرار می دهیم

  • ۰
  • ۰

 

 

می دانیم که همیشه  یک درگیری ذهنی در مورد امنیت برای انسان وجود داشته است. این که بتوانید وسایل و اموال خود را از شر سارقین و استفاده های بدون اجازه حفظ کنیم. می دانیم که این موضوع  یک دغدغه ی کاملا طبیعی و انسانی است. قفل های اولیه به یک زنجیر نیاز داشتند که بیاید و از دو طرف مانع باز شدن درب گردد، آن زمان بادامکی در کار نبود. بعدها این قفل ها در قالب دستگیره جای گرفتند. با چرخاندن یک دستگیره اگر قفل باز بود، درب گشوده می شد. این دستگیره های ساده به مرور فناوری های پیچیده تری را استفاده کرده اند و تبدیل به دستگیره دیجیتال شدند. در این مطلب به معرفی انواع دستگیره دیجیتال و توانایی های این دستگیره ها می پردازیم که می توانند بسیار کاربردی باشند.

 

دستگیره دیجیتال سامسونگ

با روش های دسترسی منحصر به فرد دستگیره دیجیتال آشنا شوید.

همه ی دستگیره های دیجیتال و هوشمند از یک روش برای باز و بسته شدن استفاده نمی کنند. بهترین و امن ترین این دستگیره ها، دستگیره دیجیتال اثر انگشتی است که با استفاده از اثر انگشت باز می گردد. سیستم های بیومتریک بهترین سطح امنیت را ارائه می کند چرا که بر اساس تفاوت های فیزیولوژیکی انسانی بنا شده اند؛ بدین نحو هر کس می تواند کلید به خصوص خود را همراه داشته باشد و هیچ کدام از این کلید ها دستگیره دیگری را باز نمی کنند. دستگیره دیجیتال کارتی هم وجود دارد که مدل های شرکت سامسونگ تا 100 کارت را پشتیبانی می کنند. بدون شک تعداد این کارت ها برای سازمان ها و شرکت ها مناسب است و می تواند مصرف اداری نیز داشته باشد.  دستگیره های هوشمند دیگری هستند که از اتصال بلوتوثی استفاده می کنند و در ضمن با گوشی هم از راه دور قابل کنترل هستند که به نوعی مفهوم خانه هوشمند را برای شما تداعی می کنند. 

در مورد برندهای مختلف این حوزه چه می دانید؟

تقریبا تمام برندهای گوشی های هوشمند وارد عرصه ساخت دستگیره دیجیتال شده اند. سامسونگ، شیائومی و.. قبل از همه ی اینها الکسا بود که با سیستم های خانه هوشمند به ساخت قفل های دیجیتال ورود کرد. دستگیره های دیجیتال یال، گیت من و های وان و... هم به عنوان برندهای انحصاری این زمینه وجود داشته اند. اما در بازار کشور ما با توجه به تحریم ها خیلی تنوع برند وجود ندارد. دستگیره دیجیتال سامسونگ و یال بهترین برندهایی هستند که در زمان نوشتن این مطلب در بازار داخلی وجود دارند، این که شما بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید نیازمند شناخت کاملی از ویژگی های آن دستگیره و امکاناتی که شما به آن نیاز دارید مربوط است. 

جالب است بدانید که سیستم قفل کودک، سیستم های ضد آتش سوزی و سنسور دما، سیستم IR  از جمله دیگر گزینه هایی هستند که دستگیره درب دیجیتالی شما می تواند، برایتان بیاورد. برای مطالعه و تحقیق در این زمینه می توانید به وب سایت فروشگاهی قفل دیجیتال بارمان مراجعه کنید. پس از کسب اطلاعات کامل می توانید، از برای خرید اقدام کنید. 

  • ۹۹/۰۷/۰۱
  • digital doorlock

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی