دانستنی های روز

در این وبلاگ ما تمامی اطلاعات راجع به هر موضوعی که برای شما مفید باشد، را در اختیارتان قرار می دهیم

دانستنی های روز

در این وبلاگ ما تمامی اطلاعات راجع به هر موضوعی که برای شما مفید باشد، را در اختیارتان قرار می دهیم

  • ۰
  • ۰

یکی از دغدغه های مهم ما وقتی به مسافرت میرویم قفل کردن در است. افراد معمولا میترسند که برای چند روز خانه خود را رها کنند چون نگرانند دزد به خانه شان بیاید. کیفیت و جنس قفل، بهترین راه حل برای حل این مشکل است. شما باید از قفلی استفاده کنید که هم وابستگی شما را به کلیدهای مکانیکی کم بکند هم اینکه مطمئن باشید کسی نمیتواند به ساختار قفل نفوذ کند.

انواع قفل دیجیتال

  • کارتی

  • کنترل از راه دور با اثر انگشت و موبایل

  • کلید تگی

  • قفل لمسی 

مزایای قفل دیجیتال

  1. بدنه و ساختار قوی: موادی که در قفل دیجیتال استفاده شده باعث شده که در شرایط مختلف جنس و مقاومت آن تغییری نکند.

  2. سیستم ضد سرقت: این سیستم به گونه ای طراحی شده که اگر کسی به قصد دزدی آمده باشد و چندبار رمز را اشتباه بزند به صورت خودکار هشدارش به صدا در می آید.

خرید قفل دیجیتال

  1. قفل کودک: دیگر لازم نیست نگران بیرون رفتن کودکتان باشید. با قفل دیجیتال میتوانید از خطراتی که برای کودک شما به وجود بیاید جلوگیری کنید.

  2. قفل خودکار: دیگر لازم نیست موقع بیرون رفتن نگران باشید که در خانه را بسته اید یا نه. قفل دیجیتال به صورت خودکار چند لحظه بعد از بسته شدن در در را قفل میکند.

  3. سیستم اعلام حریق: وقتی آتش سوزی در خانه اتفاق بیوفتد سنسورهای این سیستم به شما اطلاع میدهند و در هم به صورت اتوماتیک باز میشود.

  4. ضد شوک: وقتی قفل دیجیتال شوک یا ولتاژی بالاتر از حد معمول را دریافت کند به طور خودکار از کار می افتد و سپس هشدار آن به صدا درمی آید.

 

اگر امنیت وسایل و افراد خانواده تان برایتان اهمیت دارد میتوانید به سایت قفل دیجیتال مراجعه کنید و با خرید آن از مزایایی که در این مقاله به آن اشاره کردیم بهره ببرید.

 

  • ۹۹/۰۶/۳۰
  • digital doorlock

خرید قفل دیجیتال

قفل دیجیتال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی