دانستنی های روز

در این وبلاگ ما تمامی اطلاعات راجع به هر موضوعی که برای شما مفید باشد، را در اختیارتان قرار می دهیم

دانستنی های روز

در این وبلاگ ما تمامی اطلاعات راجع به هر موضوعی که برای شما مفید باشد، را در اختیارتان قرار می دهیم

  • ۰
  • ۰

ریمل را همه بانوان می شناسند و عاشق آن هستند. چرا که با تاثیر شگفت انگیز آن روی چشم و آرایش آشنایی دارند. ریمل می تواند مژه ها را بلند، حالت دار و حجیم کند و تاثیر و جذابیت چشم را به شدت افزایش دهد. اما در هنگام خرید ریمل باید به چه نکاتی توجه کنیم تا بتوانیم بالاترین میزان تاثیرگذاری و نتیجه را از ریمل انتظار داشته باشیم؟

در این مقاله روبی سان تصمیم دارد نکات مهم در انتخاب و خرید ریمل را مطرح کند تا بتوانید خریدی بهتر و متناسب داشته باشید.

 

خرید ریمل را بر اساس ویژگی مژه هایتان انجام دهید.

ریمل مدل های مختلفی دارد که هر کدام یک تاثیر متفاوتی رو چشم می گذارد. برای اینکه بتوانید نتیجه درستی از ریمل را داشته باشید باید هنگام خرید ریمل دقت کنید که آن را برای مژه های خود خریداری نمایید.

مژه های شما جزء کدام دسته بندی قرار میگیرد؟

خرید ریمل اصل

مژه های کوتاه؟

مژه های نازک و کم حجم؟

مژه های بی حالت و صاف؟

خبر خوش این است که اگر بتوانید خرید ریمل را به درستی انجام دهید تا این نواقص پوشیده می شود و به شما همان چشمی را تحویل می دهد که انتظارش را داشتید.

اگر شما خانمی با مژه ها نازک و کم حجم هستید توصیه میکنیم که حتما خرید ریمل حجم دهنده را در برنامه خود قرار دهید. ریمل حجم دهنده دارای میزان زیادی خرده مژه است. این خرده مژه ها به تارهای نازک مژه شما می چسبد و آن ها را حجیم تر نشان می دهد. برس آن را هنگام خرید ریمل بررسی کنید. این برس باید درشت تر باشد تا بتواند مایع بیشتری از ریمل را روی مژه ها قرار دهد. 

اگر دقت کرده باشید برس ریمل حجم دهنده دارای مویچه های ریز فراوانی است تا بتواند تمام مژه ها شما را که نازک و ریز هستند را کاور کند.

اگر شما جزء خانم هایی هستید که دارای مژه های صاف و بی حالت هستید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از ریمل حالت دهنده استفاده کنید. این ریمل می تواند به مژه های شما خاصیت فر شدن موقت بدهد و چشم هایتان را زیباتر کند. برای افزایش تاثیر حالت دهندگی ریمل بهتر است در کنار ریمل از فر مژه هم استفاده کنید.

و در آخر اگر شما خانمی با مژه های کوتاه هستید باید هنگام خرید ریمل دقت کنید نوعی را انتخاب کنید تا بتواند مژه های شما را بلند کند. برس این نوع ریمل بلند است و شانه های دانه دانه ای دارد. این برس شانه مانند است تا بتواند لا به لای تارهای مژه قرار بگیرد و آن ها را بلند کند.

علاوه بر اینکه هنگام خرید به نوع مژه هایتان دقت می کنید خاطرتان باشد که اصالت کالا را نیز مورد توجه قرار دهید. سعی کنید خرید ریمل را از برندهای معتبر مانند روبی سان انجام دهید. ریمل اگر فیک و تقلبی باشد علاوه بر مژه می تواند به چشم هایتان نیز آسیب شدیدی وارد کند. 

خرید ریمل اورجینال

خارش و سوزش؛ قرمزی و التهاب چشم، حساسیت به نور خورشید، ریزش مژه ها و کوتاه شدن آن ها نشانه هایی است که شما خرید ریمل را به درستی انجام ندادید و الان چشم هایتان به آن ماده آرایشی حساسیت نشان داده است.

 

خرید ریمل اصل علاوه بر زیبایی منحصر به فرد و خاصی که چشم ها می بخشد می تواند سلامتی چشم هایتان را نیز تضمین کند. اگر هنگام خرید ریمل با قیمت بسیار پایینی مواجه شدید به اصل بودن آن وسیله آرایشی شک کنید. ریمل اصل کمی گران است و دارای قیمت بالاتری می باشد. اما این آرامش خیال را برایتان فراهم می کند که ریمل نمی تواند به چشم هایتان آسیب بزند.

برای خرید ریمل اصل و استاندارد می توانید به سایت روبی سان مراجعه نمایید.

  • ۹۹/۰۶/۲۳
  • digital doorlock

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی