دانستنی های روز

در این وبلاگ ما تمامی اطلاعات راجع به هر موضوعی که برای شما مفید باشد، را در اختیارتان قرار می دهیم

دانستنی های روز

در این وبلاگ ما تمامی اطلاعات راجع به هر موضوعی که برای شما مفید باشد، را در اختیارتان قرار می دهیم

  • ۰
  • ۰

خرید قفل دیجیتال نیز مانند بسیاری از وسایل دیگر نیاز به تحقیق و بررسی دارد. سامسونگ سالهاست یکی از برجسته ترین و معروف ترین تولیدکنندگان قفل دیجیتال در جهان است. قفل دیجیتال سامسونگ با طراحی منحصر به فرد، تامین امنیت بسیار زیاد و روشهای تایید امنیت پیشرفته جایگاه بسیار خوبی در جهان پیدا کرده است. 

قفل دیجیتال سامسونگ

 

قفل دیجیتال روی همه درب ها نصب می شود

یکی از مهم ترین خصوصیات و ویژگی های قفلهای دیجیتال سامسونگ این است که بر روی تمام درب ها نصب می شود. با نصب قفل دیجیتال سامسونگ زیبایی ظاهری شیک و منحصر به فردی را به وجود می آید.

کیفیت قفل دیجیتال سامسونگ

سامسونگ در ساخت قفلهای دیجیتال از تکنولوژیهای پیشرفته و به روز استفاده میکند که همین مورد محصولات آن را برای خریداران تمام جهان محبوب کرده است. همچنین انواع آزمایشات ایمنی و آزمایشهای مقاومت در برابر آتش سوزی، شوک الکتریکی و تهدیداتی از این دست بر روی محصولات سامسونگ انجام میشود. تمام این موارد بیانگر این است که مشتری به یک قفل دیجیتال ایمن و مقاوم دست پیدا میکند.

 

خدمات پس از فروش قفل دیجیتال سامسونگ

یکی از مهمترین ویژگی هایی که در هنگام خرید یک قفل دیجیتال باید به آن توجه کنیم، خدمات پس از فروش و گارانتی آن محصول است. ما نمیدانیم چه حوادثی ممکن است در مدت استفاده از قفل دیجیتال برای آن پیش آید. گارانتی خوب میتواند خیال ما را در برابر همه این اتفاقات راحت کند. قفل دیجیتال سامسونگ، به دلیل داشتن نمایندگی فروش در سراسر ایران، قابلیت ارایه خدمات سریع و عالی را به مشتریان دارد. داشتن خدمات پس از فروش، نشان دهنده این است که شرکت سازنده برای مدت زمان خوبی قادر به تامین قطعات قفل نصب شده شما میباشد.

 

ویژگی های کنترلی قفل دیجیتال سامسونگ

کنترل قفل دیجیتال از طریق وای فای (اینترنت بیسیم)،  انواع امکانات بیومتریک (اسکن اثر انگشت، عنبیه چشم و چهره)، قابلیت استفاده از کارت RFID و امکاناتی این چنینی باعث جذابیت این قفل شده است. قابلیت استفاده از چندین روش کنترلی به ما احساس امنیت بیشتری در استفاده از این قفل را میدهد. ضد هک بودن، ثبت و کنترل ورود و خروج توسط تلفن همراه هوشمند،  دسترسی به قفل توسط رمز عبور، اثر انگشت، تلفن همراه و کلیدهی اضطراری از جمله ویژگیهای بارز این قفلها هستند. همچنین بسیاری از مدلها امکان اتصال به آیفون تصویری را نیز دارا میباشند.

قفل دیجیتال برند سامسونگ

 

طراحی جذاب و نصب آسان قفل دیجیتال سامسونگ

بیشتر مدلهای قفل دیجیتال سامسونگ از طراحی های بسیار زیبا و منحصر به فرد برخوردارند. این طراحی باعث شده که با ظاهر لاکچری آن نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. بسیاری از کسانی که به تازگی تصمیم به استفاده از این قفلها به جای قفل قدیمی خود را گرفته اند، نگرانی هایی دارند. نصب بسیار آسان بدون سوراخکاری اضافی از جمله ویژگی هایی است که دغدغه این افراد را از بین میبرد.

قفل دیجیتال سامسونگ نوعی از قفل دیجیتال است که بسیاری از نیازها و انتظارات شما را برآورده میکند. امنیت بسیار بالا، دست هر دزدی را از دستگیره درب خانه شما دور نگه می دارد.  همچنین استفاده از راههای کنترلی و ثبت متنوع قفل سامسونگ برای شما امکاناتی خارق العاده را به ارمغان می آورد. اگر به دنبال یک قفل دیجیتالی بسیار شیک با طراحی جذاب و امنیت بالا هستید برتد سامسونگ انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

  • ۹۹/۰۳/۳۱
  • digital doorlock

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی