دانستنی های روز

در این وبلاگ ما تمامی اطلاعات راجع به هر موضوعی که برای شما مفید باشد، را در اختیارتان قرار می دهیم

دانستنی های روز

در این وبلاگ ما تمامی اطلاعات راجع به هر موضوعی که برای شما مفید باشد، را در اختیارتان قرار می دهیم

  • ۰
  • ۰

بسیاری از افراد در وهله اول با شنیدن اصطلاح قفل سامسونگ، قفل گوشی های هوشمند سامسونگ را در ذهن خود تجسم می کنند با این حال آنچه که در این مقاله مدنظر ماست، معرفی قفل دیجیتال سامسونگ می باشد که به قفل های بیومتریک، قفل الکترومکانیک و یا قفل هوشمند نیز معروف هستند.

خرید قفل دیجیتال سامسونگ با هدف ارتقای امنیت یک ساختمان در بخش درب های ورودی و خروجی صورت می ‌گیرد چرا که  قفل های مکانیکی سنتی و قدیمی در عصر حاضر قادر به حفظ امنیت کامل ساختمان های مسکونی و غیرمسکونی نیستند. 

قیمت قفل سامسونگ با توجه به امکانات به کار رفته در سیستم داخلی آنها متفاوت است. در این مقاله علاوه بر معرفی پرفروش ترین انواع قفل دیجیتال سامسونگ در ایران به مزایای خرید اینگونه محصولات اشاره می کنیم.

قفل سامسونگ

پرفروش ترین انواع قفل دیجیتال در ایران 

کمپانی سامسونگ انواع مختلفی از قفل دیجیتال و بیومتریک را طراحی و تولید می کند اما قفل هایی که در مکانیزم عملکرد آنها از کارت های الکترومغناطیسی، اثر انگشت و یا ورود رمز استفاده می شود بازار پر رونق تری را در سطح داخلی تجربه کرده اند. در این میان قفل دیجیتال اثر انگشتی سامسونگ همه ساله و در سطح جهان بازار فروش بیشتری را به خود اختصاص می‌دهد. فروش قفل دیجیتال اثر انگشتی سامسونگ در سالیان اخیر و در بازارهای داخلی ایران نیز رونق رو به رشدی را تجربه کرده است.

هر کدام از انواع قفل دیجیتال حسگر اثر انگشت، قفل دیجیتال کارت الکترومغناطیسی و همچنین قفل دیجیتال سامسونگ با استفاده از رمز و یا قفل های ترکیبی، دارای مدل‌های مختلفی هستند که با کدها و مدل های مشخصی از دیگر انواع قفل ها تفکیک می شوند.

در زمان خرید قفل دیجیتال سامسونگ علاوه بر دقت در تعیین نوع دستگاه و مکانیزم عملکرد آن ها باید به مدل تعیین شده نیز دقت نمایید. مدل های تعیین شده با توجه به نیاز اشخاص در ساختمان ها و آپارتمان های مسکونی و یا موسسات و مراکز تجاری و غیر تجاری کوچک و یا بسیار کلان طراحی می شوند و به مرحله تولید می رسند.

قیمت قفل دیجیتال

مزایای خرید قفل سامسونگ

خرید قفل هوشمند سامسونگ به علت بهره گیری از هوش مصنوعی و تبعیت از برنامه های وارد شده با افزایش باورنکردنی سطح امنیت ساختمان مورد نظر شما همراه خواهد بود.

قفل دیجیتال سامسونگ علاوه بر مجهز بودن به سیستم اعلان حریق، اعلان ورود ضربه، اعلان ورود مدار الکتریکی غیرمجاز، اعلام باز بودن درب و مواردی از این قبیل، امکان رمز دهی های متعدد برای کاربران موسسات و مراکز کلان تجاری و سیاسی، امکان استفاده از تعداد مشخصی کارت الکترومغناطیسی و ضبط و ثبت تعداد مشخصی اثر انگشت در حافظه سیستم را دارند.

تعدد مکانیزم ها توسط افراد مختلف برای ارتقای سطح امنیت ساختمان هایی با تردد بسیار بالا مناسب است. شما می توانید با توجه به نیاز خود در سطح یک ساختمان مسکونی و یا یک ساختمان تجاری و غیره مبادرت به خرید قفل سامسونگ با قابلیت کمتر و یا بیشتر نمایید. قابلیت های مورد نظر یکی از مهمترین کاراکترهای تعیین قیمت قفل سامسونگ است.

منبع: 

http://digitaldoorlock.ir/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%82%D9%81%D9%84-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84

  • ۹۹/۰۳/۱۳
  • digital doorlock

قفل سامسونگ

قیمت قفل دیحیتال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی