دانستنی های روز

در این وبلاگ ما تمامی اطلاعات راجع به هر موضوعی که برای شما مفید باشد، را در اختیارتان قرار می دهیم

دانستنی های روز

در این وبلاگ ما تمامی اطلاعات راجع به هر موضوعی که برای شما مفید باشد، را در اختیارتان قرار می دهیم

  • ۰
  • ۰

 

خرید قفل دیجیتال نیز همانند بسیاری وسایل دیگر نیاز به تحقیق و بررسی دارد. سامسونگ سالهاست یکی از برجسته ترین تولیدکنندگان قفل دیجیتال در جهان میباشد. قفل دیجیتال سامسونگ با طراحی منحصر به فرد، تامین امنیت فوق العاده و روشهای تایید امنیت پیشرفته جایگاه بسیار خوبی در جهان پیدا کردهاند. 

قفل دیجیتال سامسونگ

نصب قفل دیجیتال سامسونگ بر روی تمام درب ها

یکی از ویژگی های قفلهای دیجیتال سامسونگ قابلیت نصب بر روی تمام درب ها میباشد. بعد از نصب تغییر برای خرابی روی درب دیده نمیشود و این قفل ظاهری زیبا را بر روی درب رقم خواهد زد.

خدمات پس از فروش قفل دیجیتال سامسونگ

یکی از مهمترین ویژگی هایی که در هنگام خرید یک قفل دیجیتال باید مد نظر قرار گیرد، خدمات پس از فروش و گارانتی میباشد. ما نمیدانیم چه اتفاقی ممکن است در طول زمان استفاده از قفل دیجیتال برای آن رخ دهد. گارانتی خوب میتواند ما را در برابر همه این اتفاقات آسوده خاطر کند. قفل دیجیتال سامسونگ، به دلیل داشتن عملان فروش در سراسر ایران، قابلیت ارایه سریع و عالی خدمات را به مشتریان خواهد داشت. داشتن خدمات پس از فروش، نشان میدهد که شرکت برای مدت زمان خوبی قادر به تامین قطعات قفل نصب شده شما میباشد.

کیفیت در قفل دیجیتال سامسونگ

سامسونگ در ساخت قفل های دیجیتال از تکنولوژی های پیشرفته استفاده می کند که همین مورد محصولات آن را برای خریداران تمام جهان محبوب کرده است. همچنین انواع آزمایشات ایمنی و آزمایشهای مقاومت در برابر آتش سوزی، شوک الکتریکی و تهدیداتی ازین دست بر روی محصولات سامسونگ انجام می شود. تمام این موارد مدعی این خواهد بود که مشتری به یک قفل دیجیتال ایمن و مقاوم دست پیدا میکند.

قابلیت ها و امکانات کنترلی قفل دیجیتال سامسونگ

کنترل قفل دیجیتال از طریق وای فای (اینترنت بیسیم)،  انواع امکانات بیومتریک (اسکن اثر انگشت، عنبیه چشم و چهره)، قابلیت استفاده از کارت RFID و امکاناتی از این دست باعث جذابیت این قفل میشود. قابلیت استفاده از چندین روش کنترلی به ما احساس امنیت بیشتری در استفاده از این قفل را می دهد. ضد هک بودن، ثبت و کنترل ورود و خروج توسط تلفن همراه،  دسترسی به قفل توسط رمز، اثر انگشت، تلفن همراه و کلیدهی اضطراری از جمله ویژگیهای این قفلها هستند. همچنین بسیاری از مدلها امکان اتصال به آیفون تصویری را نیز دارا میباشند.

قفل دیجیتال سامسونگ

طراحی جذاب و نصب آسان

اکثر مدل های قفل دیجیتال سامسونگ از طراحی های منحصر به فرد و زیبا برخوردارند. این طراحی باعث شده که با زیبایی چشم نواز آن نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. بسیاری از کسانی که به تازگی تصمیم به استفاده از این قفلها به جای قفل قدیمی خود را گرفتهاند، نگرانی هایی دارند. نصب بسیار آسان بدون سوراخکاری اضافی از جمله ویژگی هایی است که دغدغه های این افراد را از بین میبرد.

قفل دیجیتال سامسونگ مدلی است که بسیاری از نیازها و انتظارات شما را برآورده میکند. امنیت بسیار بالا، دست هر سارقی را از دستگیره درب خانه شما دور خواهد کرد. همچنین استفاده از راههای کنترلی و ثبت متنوع قفل سامسونگ برای شما امکاناتی خارق العاده را به همراه میآورد. اگر به دنبال یک قفل دیجیتالی شیک با طراحی جذاب هستید قفل دیجیتال سامسونگ بارمان به نشانی digitaldoorlock.ir بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی